Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Η ιστορία της Παλέτα-Παλέτα(Part 1)!!!


Προσπαθώ να ξεκινήσω αυτό το ποστ εδώ & ένα μήνα περίπου & όλο κάπου κολλάω & δεν ξέρω απο που να αρχίσω!!! Έτσι λοιπόν αποφάσισα να σας δείξω την ιστορία των όχι & λίγων παλετών που έχουν περάσει απο τα χέρια μου!!! Έχω τόσες πολλές που δεν το πίστευα ούτε εγώ η ίδια όταν έβγαζα τις φωτογραφίες!!! Φυσικά & κάποιες είναι εξαιρετικά ταλαιπωρημένες έως & μισοτελειωμένες!!! Ας ξεκινήσω λοιπόν!!!

 1)  Η καρδιά μου!!! Αυτή την παλέτα δεν θυμάμαι πως την απέκτησα όμως δεν την πάρει εγώ!!! Την έχω απο το γυμνάσιο & μπορεί να ήταν της μαμάς μου!!! Πάντως οπωσδήποτε την είχα για προέκταση του χεριού μου!!! Φαίνεται άλλωστε!!! Σχεδόν όλα είναι τελειωμένα ενώ θυμάμαι ξεκάθαρα πως τα χρώματα που λείπουν είναι Μπεζ-Καφέ-Ροζ σκούρο & ανοιχτό & Μοβ ανοιχτό!!! Κ κάτω τα 2 ρουζ!!! Σε σχήμα καρδούλα με κόκκινο καπάκι απλά την αγαπώ!!!

2)  Ο ήλιος μου!!! Πραγματικά δεν έχω λόγια!!! Είναι απο περιοδικό πάλι αγορασμένη στο γυμνάσιο & αντικατέστησε επάξια την προηγούμενη!!! Φαίνεται άλλωστε!!! Πάλι λείπουν όλα τα ανοιχτόχρωμα χρώματα!!! Ε σαν κοριτσάκι τι σκούρο να έβαζα??? ;-)))

3) Το αστέρι μου!!! Αυτή την παλέτα πάλι απο περιοδικό την απέκτησα στο Λύκειο νομίζω, μόνο που είχα περάσει στη σκούρα φάση μου & έμεινε παραπονεμένη & ελάχιστα χρησιμοποιημένη!!!

 4) Η πεταλουδίτσα μου!!! Κ αυτή η παλέτα κατηγορία περιοδικό & σχολείο!!! Πολύ αγαπημένη μου επίσης!!! πραγματικά την είχα λατρέψει απλά ήμουν στη φάση που ξεκίνησα αγοράζω μεμονωμένα καλλυντικά & έμεινε στο ράφι σχετικά γρήγορα!!! 

Αυτή είναι μια πρώτη γνωριμία με την Ιστορία της Παλέτα Παλέτα Κ έρχονται πολλές ακόμα παλέτες. . . 

Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει???
Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!

14 σχόλια:

  1. νομιζω οτι τη δευτερη και την τριτη τις ειχα κι εγω απο τα περιοδικα αλλα δεν τις χρησιμοποιησα σχεδον καθολου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δεύτερη ήταν τέλεια!!! Με την τρίτη δεν είχαμε & πολλές σχέσεις!!! :-)))

      Διαγραφή
  2. τι μου θύμησες τώρα?
    είχα την παλέτα "ήλιο" από ένα περιοδικό, ήταν καλοκαίρι μεσημέρι και αποφάσισα να την χρησιμοποιήσω για να βαφτώ πρώτη φορά!
    μόλις μπήκε ο πατέρας μου στο δωμάτιο και με είδε γέλασε μέχρι δακρύων!!! απίστευτο ότι τις έχεις ακόμα!!!
    τέλειο πόστ!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Έκανα την περιγραφή σου εικόνα & ξεκαρδιστικά!!! Περιττό να σου πω ότι είμαι πολύ δεμένη με τα πράγματα μου!!! Για να πετάξω κάτι θα πρέπει να έχει τελειώσει ή να έχει λήξει!!! Όμως αυτές οι παλέτες απλά είχαν ξεχαστεί στο παλιό μου νεσεσέρ!!! Πού να δεις & τα επόμενα ποστ!!! Πραγματικά το Παζλ επάνω δεν χώραγε ούτε το 1/3!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  3. πω πω απο την κατερινα κ την σουπερ δεν ειναι!!! ειχα το αστερι κ την πεταλουδα!! δεν θα ξεχασω τη μαμα μου να μου λεει δε θα τις φορας θα τις κρατησω μεχρι να πας 14 στο γυμνασιο κ νευρα εγω!! κ τελικα οταν πηγα 14 δν τις χρησιμοιποιησα ποτε χαχαα

    με γυρισες χρονια πισω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πάρα πολύ τυχερή γιατί η μαμά μου λόγο κομμωτηρίου με άφηνε να κάνω ότι ήθελα, σε λογικά πλαίσια φυσικά!!! Ανταύγειες απο τα 12 μαζί με μακιγιάζ! μέχρι τα 14 είχα 3 τρύπες με έγκριση στα αφτιά & 1 κρυφά(απο δικό μου φόβο, δεν μου είπε ποτέ μη ή όχι σε αυτά) όπως & τώρα με το tattoo περίμενα υστερία & η μόνη ερώτηση ήταν τι σχέδιο & η δεύτερη αφού το είδε ότι της αρέσει!!! Αλλά μην φανταστείς!!! Έβαζα μια σκιά & ένα lip gloss & τέλος!!! Να σκεφτείς ήμουν εντελώς αγοροκόριτσο!!! Τα βαριόμουνα αυτά!!! Πω πω. . . Πάντως ήμουν συλλέκτης & των 2 περιοδικών αλλά δεν θυμάμαι αν είναι όλες απο εκεί!!! Σε καταλαβαίνω!!! Μόλις τα είδα έπαθα σοκ!!! Τα είχα θαμμένα!!!

      Διαγραφή
  4. Εγώ πάλι με τις παλέτες δεν είχα και καλές σχέσεις! Δηλαδή ενώ μου έκαναν δώρο παλέτες σχεδόν ποτέ δεν τις χρησιμοποίησα. Τώρα τελευταία άρχισα να τις συμπαθώ! Τέλεια η περιγραφές στο post σου, με πήγες χρόνια πίσω όταν αγόραζα (σαν κοριτσάκι κι εγώ) σαν τρελή τα περιοδικά "Κατερίνα" "Αφισόραμα", "Super Κατερίνα".... Άστα αν πάνε, τα χρήματα που είχα για μια τυρόπιτα στο σχολείο στα περιοδικά πήγαιναν και στα playmobil!
    A, πέρνα από το blog μου αν θες σε έχω προσκαλέσει σε ένα Tag, αν δεν το έχεις κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε!!! Σε νοιώθω απόλυτα!!! Χαίρομαι για την αναδρομή στο παρελθόν!!! Δεν είναι τρομακτικό να βλέπεις πόσα έχουν αλλάξει απο τότε???Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το Tag!!! Το έχω απαντήσει στο Liebster Award!!! Τιμή μου που σε γνώρισα & απο κοντά!!! Είσαι υπέροχη!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν & τα βραχιολάκια(Απαντάω εδώ γιατί προσπαθώ να κρατήσω το ποστ του διαγωνισμού στα πλαίσια του διαγωνισμού!!!)!!! Love u!!!

      Διαγραφή
  5. Geia soy Rena!! TEleio blog. To post poly petiximeno. Ki egv poly diskola petaw kati. Eidika an exei na kanei me makigiaz!
    Se ekana follow. Exv ki egw blog.
    Rikse mia matia sto teleutaio moy post. Einai simerino!
    Filia.

    http://mariakhouri.blogspot.gr/2012/09/grande-haul-per-pupa-cosmetics.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα γλυκιά μου!!! Σε ακολουθώ είδη!!! Πάλι καλά νόμιζα πως ήμουν η μόνη. . . χαχαχα!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

      Διαγραφή
  6. Κοριτσακι μου ομορφο επαθα πλακα οταν ειδα τις 2 πρωτες παλεττες,τις ειχα κ εγω κ πραγματικα τις ειχα "διαλυσει".τι μου θυμισες!!!!!!φιλακια Άννα-Μαρια

    Υ.Γ.δεν τα παω κ πολυ καλα με την τεχνολογια,εκανα μια ωρα για να καταφερω να κανω σχολιο εδω,δεν υποσχομαι οτι θα το καταφερω παλι κ γιαυτο δεν μπορω να βαλω κ φωτογραφια στο προφιλ μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά λατρεμένη μου!!! Θα σου στείλω πως να το φτιάξεις στο FB!!! <3

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...