Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Κραγιόν MAC Viva Gram Gaga Sheep Plum A11!!!

Προ ημερών είχα μια κουβέντα με μια φίλη η οποία χρησιμοποιεί συχνά καλλυντικά της MAC, η αλήθεια είναι πως μου ήταν απλά αδιάφορο μια & δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με μάρκες & φυσικά τα οικονομικά μου είναι σθεναρά οπότε δεν με παίρνει για περιττά έξοδα!!! Δεν είχα δηλαδή καμία πρόθεση να ασχοληθώ!!! Ψάχνοντας στο κλασικό μου ημερήσιο οδηγό(FB) έπεσα πάνω σε κάποια άτομα που πουλούσαν προϊόντα της εταιρίας σε πολύ οικονομικές τιμές & αναρωτήθηκα! Να είναι άραγε??? Παρόλα αυτά συνέχισα να μην ασχολούμαι!!! :-))) !!! Τυχαία όμως αυτή η κουβέντα ξαναήρθε στο τραπέζι & έτσι αποφάσισα να μιλήσω με ένα απο αυτά τα άτομα, κάνοντας παράλληλα έρευνα αγοράς!!! Το άτομο που μίλησα προθυμοποιήθηκε να μου λύσει την απορία μη χρεώνοντας με & στέλνοντας μου δώρο ένα προϊόν επιλογής μου για να το δοκιμάσω με την μόνη προϋπόθεση να γράψω την ειλικρινή μου άποψη & αυτό καλούμε να κάνω λοιπόν αφού το δοκίμασα όχι μια αλλά 5 φορές!!! 

Οι εντυπώσεις μου λοιπόν:

 1) Εξαιρετική συσκευασία με όλα τα φόντα γνησιότητας!
ακόμα & το Back 2 MAC


2) Έδωσα βάση στο κόκκινο που ανέφερε μια κοπέλα πως έχει αυτή η σειρά της MAC! Όπως βλέπετε υπάρχει!!!

3) Η υφή του είναι τέλεια!!! Σαν βελούδο!!! Απλώνεται πολύ όμορφα στα χείλη! Διαρκεί περίπου απο 2 έως 4 ώρες & έχει ευχάριστο άρωμα!
4) Να προσθέσω πως το αντράκι μου είναι η πρώτη φορά που ΔΕΝ παραπονέθηκε ότι το κραγιόν μου είναι αηδιαστικό & κολλάει γιατί πολύ απλά δεν κόλλαγε καθόλου κάτι που λάτρεψα & εγώ!!!

Κ τα αρνητικά
(που είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου):

Δυστυχώς τελικά όσο τέλεια υφή & να έχει δεν μου έκανε κλικ!!! Δεν είναι κάτι που θα τρελαθώ να ξαναπάρω & σε αυτό μάλλον με επηρεάζει το χρώμα που αν & μου πάει δεν είναι του στιλ μου & μια ιδέα ματ που αφήνει που μάλλον πιστεύω πως φταίει το χρώμα!!! Είμαι λάτρης τον Lip Gloss  & απ' ότι βλέπω δεν κόβετε!!!  

Σας παραθέτω λοιπόν κάποιες φώτο εκ τον οποίων στη πρώτη το έβαλα μέσα στο σπίτι για να δω την διάρκεια & μόνο & στις άλλες 2 για εξόδους μου & έμεινα ευχαριστημένη!!!



Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει??? 


Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!

26 σχόλια:

  1. Kαλημέρα..Εγω είμαι φανατική mac!!Όσα κραγιόν έχω αγοράσει κανένα ή έστω ελάχιστα-για να μην είμαι απόλυτη-έχουν μπορέσει να συγκριθούν μαζί τους.Βέβαια το συγκεκριμένο είναι απο τα ''αδιάφορα''της mac.Υπάρχουν πολλά άλλα,που πραγματικά αξίζουν..Μια βόλτα απο ενα μαγαζί,θα σε πείσει..για κοίτα εδω:
    http://mystickland.blogspot.gr/2012/03/mac-lipstickland.html
    ή στο πιο πρόσφατο:
    http://mystickland.blogspot.gr/2012/08/blog-post_13.html
    (τα συγκεκριμένα καλλυντικά όπως και όλα τα υπόλοιπα που παρουσιάζω στο blog μου,τα έχω αγοράσει μόνη μου,οπότε η γνώμη μου είναι αποκλειστικά δική μου!)
    φιλάκια<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα καλή μου!!! Κατά κύριο λόγο & εγώ αυτό το μοτίβο ακολουθώ στο blog, προϊόντα αγορασμένα με δικά μου χρήματα & η γνώμη μου καθαρά προσωπική!!! Απλά αφού μου δόθηκε η ευκαιρία είπα να το δοκιμάσω!!! Κ σίγουρα θα περάσω μια βόλτα να ρίξω μια ματιά κάποια στιγμή!!! Όμορφα post & τα 2!!! Έχουμε αρκετά κοινά προϊόντα!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν φαν των MAC. Μου φαίνεται όμως κάπως παράξενο να πουλάει κάποιος "γνήσια" MAC την ώρα που υπάρχουν καταστήματα που πουλάνε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ MAC. Οι κοπέλες που ξέρουν περισσότερα σαφώς και είναι σε θέση να σου πουν αν είναι όντως γνήσιο. Όχι τίποτα άλλο να μην μας περνάμε και για χαζές. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άτομο που μου έστειλε το προϊόν με πληροφόρησε πως ναι ισχύει αυτό που λες με τα Αποκλειστικά MAC, όμως, υπάρχουν & τα καταστήματα MAC Stock τα οποία βρίσκονται στη Καλλιθέα, την Κηφισιά & το Νέο Ψυχικό τα οποία πουλάνε τα ελαττωματικά προϊόντα(ή συσκευασίες) της εταιρίας στη μισή τιμή! Απο εκεί προμηθεύονται!!!

      Διαγραφή
    2. Στο πίσω μέρος του κραγιόν τα γνήσια δεν λένε MAC, έχουν το όνομα και το νουμεράκι με μικρότερα γράμματα. Εμένα αυτές οι κυρίες που λένε ψέματα για να πουλήσουν με εκνευρίζουν πάρα πολύ. Εσύ δεν φταις κάπου εννοίτε...αλλά μην τρως την καραμέλα του Stock, του ελλατωματικού κλπ κλπ.

      Διαγραφή
    3. Θα το τσεκάρω φυσικά!!! Όχι δεν μπορώ να ξέρω αφού δεν είχα επαφή με αυτή την εταιρία!!! Όμως θα το κοιτάξω!!! Με το ίδιο βέβαια να έχω μέτρο σύγκρισης!!! Πάντως ποιοτικά είναι καλό αλλά θα το δω & σε κάποιο κατάστημα!!! Δεν έχω να χάσω τίποτα!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
    4. Έχω ασχοληθεί πολύ με τα fake καλληντικά μιας και έχω γράψει πολλά άρθρα γι' αυτά και συνεχίζω. Πρόσφατα μαλιστα τα έβαλα με μια εταιρεία (περιμένω τη μήνυση εν καιρό...) που πουλάει ψεύτηκα προιόντα μια πολύ γνωστής αμερικάνικης μάρκας για γνήσια. Αυτό με χαλάει είναι το ψέμα ότι είναι γνήσιο...ενώ υπάρχουν άπειρα ελληνικά και ξένα άρθρα-βιντεάκια που αποδεικνύουν ότι είναι μαιμούδες. Τσέκαρε αυτό το site http://www.wholesalemaccosmeticsstores.com/ να δεις άπειρα "γνήσια" mac. Καληνύχτα.

      Διαγραφή
    5. Ευχαριστώ πολύ καλή μου!!! Έριξα & μια ματιά αλλά θα το ψάξω γενικά!!! Να σαι καλά!!!

      Διαγραφή
  3. ούτε εγώ είμαι οπαδός της συγκεκριμένης εταιρίας αλλά έχουν υπέροχα χρώματα τα κραγιόν τους!! και το δικό σου είναι πολύ ωραίο :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καθαρη Μουφα ειναι.Και ανετα καποια που τα ξερει καλα το καταλαβαινει απο το κουτι!Υπαρχει μια λεπτομερεια στο κουτι που τα αυθεντικα m.a.c. δεν θα το ανεφεραν ποτε οποτε.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα και τα γραμματα των m.a.c. δεν ειναι ετσι τυπωμενα πανω στο προιον οποτε η κοπελα που σου το εδωσε πουλαει πολυ καλεs μουφεs m.a.c.!

      Διαγραφή
    2. Απάντησα μόλις πιο πάνω πως υπάρχουν & τα καταστήματα MAC Stock τα οποία βρίσκονται στη Καλλιθέα, την Κηφισιά & το Νέο Ψυχικό τα οποία πουλάνε τα ελαττωματικά προϊόντα(ή συσκευασίες) της εταιρίας στη μισή τιμή! Απο εκεί προμηθεύονται!!! Άρα θεωρείτε λογικό το να μην είναι ακριβώς ίδια η συσκευασία! Θα ήθελα όμως αν ξέρεις να μου πεις αυτή τη λεπτομέρεια για να το προσέχω μελλοντικά μια & δεν είμαι γνώστης της MAC! Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  5. Εγώ το μόνο κραγιόν MAC που έχω στην κατοχή μου είναι ένα σκούρο ματ κραγιόν που μου το είχε κάνει δώρο πριν 2 χρόνια μια φίλη που δούλευε στο κατάστημα της MAC στο Περιστέρι! Το φόρεσα ελάχιστες φορές και μπορώ να πω πως δεν ξετρελάθηκα!Δεν είναι για τα γούστα μου! Γνωρίζω όμως καλά ότι η Mac έχει αρκετά καλά προϊόντα, όπως ρουζ, σκιές κ.α Γενικά Ρενάτα μου κι εμένα δεν με παίρνει για πιο ακριβά (άσε που δεν είμαι τον πολύ ακριβών πραγμάτων)αλλά κυρίως είμαι φανατική των Lip-Gloss! Έχω τρελή μανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εγώ ακριβώς έτσι!!! Πολύ σπάνια θα πάρω κάτι πιο τσιμπημένο!!! Έχω κάνει κάποιες πετυχημένες αγορές αλλά & μερικές που μου έχουν στοιχίσει!!! Να ναι καλά η φίλη μου που με γεμίζει με προμήθειες!!! Άσε που είμαι αλλεργική σε πολλά! Άντε να τα σκάσω & να μου βγουν καντήλες μετά!!! Τι να το κάνω??? Το κορυφαίο δε είναι η αλλεργία μου στα αντιαλλεγρικά προϊόντα!!! Εκεί είναι να τρελαίνεσαι!!! Αλλά. . . Λατρεύω Lip Gloss. . . Είναι must για μένα!!!

      Διαγραφή
  6. κοιτα απο ο,τι βλεπω στις φωτογραφίες ειναι πολυ ομορφο! τωρα επειδη εχει κ μια Α τιμη καταλαβαινω αυτο που λες..δεν εχω καποιο κραγιον της εταιριας μονο μολυβι ματιων το οποιο ειναι πολυ καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο μολύβι της εταιρίας!!! Θα το ήθελα όμως περισσότερο για να έχω άποψη για περισσότερα προϊόντα τους!!! Καλά η τιμή είναι ασχολίαστη!!! Να σαι καλά!!!

      Διαγραφή
  7. μου φαινεται πολυ ωραίο... ειναι βεβαια λιγο τσιμπημενα αλλα .... 3-4 χρώματα τους τα θεωρω must have!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά γλυκιά μου!!! Συμφωνώ με τα χρώματα!!! Μερικά είναι απλά άπαιχτα!!! Αν & τσούζει στο ταμείο!!! :)

      Διαγραφή
  8. Κοπελιά είναι fake 100% πάρε το κουτάκι και πήγαινε σε ένα μαγαζί MAC και θα καταλάβεις....Αυτό βέβαια που βγάζει μάτι είναι πως ενώ γράφει πως είναι VIVA GLAM έχει BACK 2 MAC!!!!!!!!!!!! Κορυφαίο!!!! Κανένα κραγιόν VIVA GLAM δεν συμμετέχει στο BACK 2 MAC γιατί διακινούνται για φιλανθρωπικούς σκοπούς!!!!!!!!!!!! Αυτά πες τα στην κυρία που σου λέει μπαρούφες!!!! Και φιλική συμβουλή να είσαι πιο υποψιασμένη κυκλοφορούν πολλοί απατεώνες και αν μη τι άλλο δεν τους αξίζει να τους προβάλλεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!! Σίγουρα απο δω & στο εξής θα είμαι πιο προσεκτική!!! ;-)))

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο χρώμα!
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εχω δοκιμασει καποια προιοντα της mac κ εμεινα αρκετα ικανοποιημενη μπορω πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παντως σου παει παρα πολύ ομορφια μου!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...