Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Επέστρεψααα. . . Τα θετικά & τα αρνητικά 40 ημερών. . .! ! !


Κ ναι λοιπόν!!! Μετά απο σχεδόν 40 μέρες μακρυά σας με τόσα πολλά άσχημα & όμορφα που έχουν συμβεί σε αυτές τις μέρες δεν ξέρω απο πού να ξεκινήσω!!! Επειδή όμως πρέπει να κάνω μια αρχή ας ξεκινήσω απο τα άσχημα!!! 


Προ 40 ημερών 28/06/2012 & ώρα 01:10 περίπου το πρωί ένα άσχημο γεγονός χτύπησε την πόρτα μας!!! Ο αδερφός του μπαμπά μου, με τον οποίο μέναμε στο ίδιο σπίτι & τα τελευταία 7 χρόνια ήταν καθηλωμένος σε ένα κρεββάτι με μηχανική υποστήριξη, μας άφησε!!! Θέλησε να ξεκουραστεί επιτέλους στα 58 του χρόνια!!! Πολλά ανάμικτα συναισθήματα στο σπίτι μας!!! Όλοι καταλαβαίναμε πως έπρεπε, αλλά δεν παύουν να σε τρώνε τα γιατί. . . Ευτυχώς, δεν άφησε πίσω του γυναίκα ή παιδιά(το λέω καθαρά απο άποψη ορφάνιας)! Αποφάσισα λοιπόν να κρατήσω το πένθος 40 μέρες τόσο εκτός όσο & εντός blog! Αυτός ήταν ο κύριος λόγος που με χάσατε τόσο καιρό!!! Έχω να πώ λοιπόν Καλό Ταξίδι Βασίλη μου στη γειτονιά των Αγγέλων!!! Να ναι ελαφρύ το χώμα που σε σκεπάζει! Μεγαλώσαμε σαν αδέρφια & αυτό σημαίνει πως έχασα έναν αδερφό & όχι ένα θείο. . . 
Σ'αγαπώ πολύ!!! 

Άλλο ένα όχι & τόσο κακό απόλυτα είναι πως μετακόμισε ο αδερφός μου & πήγε σε δικό του σπίτι(μετά της κυρίας του!!!) κάτι το οποίο χαίρομαι, γιατί ετοιμάζει τα σχέδια του για το μέλλον με τόσο ενθουσιασμό!!! Κ εύχομαι όλα να του πάνε δεξιά!!! Αυτό όμως σημαίνει μόνη στο σπίτι, χωρίς παρέα & με έναν υπολογιστή λιγότερο καθώς τα πρωινά ξημερωνόμουν στον δικό του υπολογιστή!!! Άρα πάπαλα!!! :-(((

Κ ας αλλάξω εντελώς κλήμα & διάθεση να σας πάω στα τόσα πολλά καλά που μου έτυχαν αυτές τις μέρες!!!

Όσο έλειπα κέρδισα κάποιους διαγωνισμούς στους οποίους σε κάποια έλαβα τα δώρα μου & σε άλλα όχι ακόμα!!! Πάμε όμως να τα δούμε αναλυτικά!!!

1) Διαγωνισμός Berlin Tattoo+City Press με δώρο Tattoo αξίας 200€!!!

Ναι ναι τον κέρδισα!!! Κ έκανα & το Tattoo!!!
Ένα όνειρο ζωής έγινε πραγματικότητα πάνω απο όλα με την δική σας βοήθεια!!! Ευχαριστώ πολύ τα 408 άτομα που πάτησαν like & με βοήθησαν να πραγματοποιήσω το όνειρο μου & φυσικά το Berlin Tattoo & την City Press που το υλοποίησαν!!! 
Θα βρείτε την δουλειά τους εδώ!!!
Βρείτε τους στο Facebook εδώ!!!






2) Διαγωνισμός Love Today Glafki's με δώρο δύο χειροποίητα βραχιολάκια με μήλο της Χριστίνας Π. Μαλλάκη!!! 

Τα οποία τα κέρδισα & μου ήρθαν την επόμενη μέρα!!! Σε αυτό το υπέροχο πουγκάκι-τσαντάκι & τα λάτρεψα!!! Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!! Είναι υπέροχα!!! 



Κ τέλος:

3) Διαγωνισμός Tickle me pink με δώρο wheel με στρας

Κέρδισα πάλι χάρη σε σας με 74 likes & σας υπέρ ευχαριστώ!!! Όπως & τα κορίτσια για την ευκαιρία συμμετοχής!!! 

Η φώτο που κέρδισε ήταν αυτή:
Το δώρο που ανυπομονώ να παραλάβω να ξεκινήσω τα νέα μου σχεδιάκια είναι αυτό:

Στο μεταξύ είχα & ένα απροσδόκητο δώρο που με χαροποίησε πάρα πολύ!!! & υπάρχει σε αυτή την φώτο κάτω αλλά δεν θα το αποκαλύψω ακόμα!!! Θα το δούμε αναλυτικά σε επόμενο post!

Κ το τελευταίο νέο & καλύτερο όλων!!! 

Στις 29/07/2012 & ώρα 12:10 ήρθε στο κόσμο η πανέμορφη ανηψούλα μας!!! Την οποία υπεραγαπώ απο την ώρα της σύλληψης!!! Είναι τόσο όμορφη, γλυκιά, ήσυχη & πόσα άλλα!!! Θα μπορούσα να μιλάω όλη μέρα για αυτό το μωρό!!!

Σ' αγαπάω μπεμπούλα!!! Καλώς μας ήρθες!!! 

Αυτά τα ολίγα ήταν τα νέα μου!!! 


Ααα!!! Μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό που τρέχει μέχρι τέλος Αυγούστου εδώ!!!


Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας άποψη!!! Τα δικά σας νέα πως είναι??? Μου λείψατε!!!


Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!

15 σχόλια:

  1. Κοπέλα μου, δυστυχώς είναι όλα μέσα στη Ζωή και τις τελευταίες μέρες το λέω συνέχεια... γιατί αυτό το Καλοκαίρι και για μένα ήταν διαφορετικό με πολύ καλές αλλά και άσχημες στιγμές, άρα κάπως σε νιώθω! Όλα πρέπει να τα θυμόμαστε και τίποτα να μην ξεχνάμε, έτσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον!
    Όσο για το Tattoo χαίρομαι που τελικά ήσουν η νικήτρια! Πολύ ωραίο tattoo & σε ωραίο σημείο! Για το διαγωνισμό τις Tickle me pink, αυτό είχα ψηφίσει κι εγώ, επειδή συνήθως κάνω γαλλικό με διαφορετικά χρώματα!
    Από 'δω και πέρα όλα να σου πάνε δεξιά με πολύ χαμόγελο! (και να βλέπουμε πιο συχνές αναρτήσεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!! Κ για τα λόγια σου & για τις ψήφους σου & για το tattoo!!! Προσπαθώ να είμαι καλά!!! Το κυριότερο προσπαθώ να κάνω τους γύρο μου να νιώθουν καλά! Όλοι έχουμε ανάγκη απο ένα χαμόγελο!!! Εύχομαι όλα στη ζωή σου απο δώ & πέρα να πάνε καλύτερα!!! Εγώ ελπίζω!!! Κ απο δω & πέρα σίγουρα θα βλέπετε περισσότερες αναρτήσεις!!! Κ πάλι σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  2. Καλώς μας ήρθες! Τα καλά και τα άσχημα πάνε χέρι χέρι στη ζωή, όλα για εμάς είναι! Κράτα πάντα ένα χαμόγελο στο πρόσωπο και στη καρδιά και όλα θα είναι όμορφα! =)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Προσπαθώ & θα συνεχίσω να προσπαθώ να χαμογελάω πιο συχνά!!! Καλώς σας βρήκα λοιπόν ξανά!!! Εύχομαι η υπόλοιπη χρονιά να είναι super!!!

      Διαγραφή
  3. ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ ΠΟΤΕ....ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΜΕ ΤΗΣ ΠΟΙΟ ΓΛΥΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ.....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΙΤΣΙΠΟΠΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ.....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!! Είσαι πολύ γλυκιά!!! Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτός ο άγγελος σίγουρα δεν θα ξεχαστεί ποτέ! Εύχομαι & σε σένα τα καλύτερα & με συγκινούν τα όμορφα σου λόγια!!! Όπως είπα ακόμα τα συναισθήματα είναι ανάμικτα!!! Πιστεύω πως όλα θα μπουν στη θέση τους αργά ή γρήγορα!!! Καλά με την μπουμπού έχουμε τρελαθεί!!! Το αγαπώ αυτό το μωρό!!!

      Διαγραφή
  4. Αφού ένιωσες την ανάγκη να κρατήσεις αυτό το πένθος καλά έκανες!! Συλληπτήρια κιόλας.. Ελπίζω να είστε καλύτερα τώρα εσύ και η οικογένεια σου!!
    Όσο για τα δωράκια συγχαρητήρια, είναι πολύ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ καλή μου!!! Καλύτερα δεν το λες ακριβώς!!! Περνάμε ακόμα μια περίεργη φάση στο σπίτι!!! Αλλά θα τα καταφέρουμε!!! Να είσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  5. Τα συλληπητήρια μου... Ελπίζω να συνέλθετε γρήγορα, είναι πολύ άσχημα πράγματα αυτά. Να κρατήσεις τις όμορφες στιγμές που πέρασες με το θείο σου, έτσι ώστε κάθε φορά που τον σκέφτεσαι να σου έρχεται ένα γλυκό χαμόγελο και όχι δάκρυα.

    Να σας ζήσει η μπεμπούλα και συγχαρητήρια για τους διαγωνισμούς! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!! Προσπαθούμε όλοι να προσαρμοστούμε ακόμα!!! Δεν είναι μόνο ότι έφυγε & όλα οκ θα περάσει. . . Μέναμε μαζί!!! Τον είχαμε σπίτι! Οπότε πλέον έμειναν 2 κενά δωμάτια στο σπίτι!!! Καθώς μετακόμισε & ο αδερφός μου!!! Βέβαια έχω περισσότερο χρόνο για τα πράγματα μου αλλά τι να τον κάνω που δεν έχω παρέα??? Έχω & τον πατέρα μου με την γιαγιά μου στο σπίτι όλη τη μέρα να μοιρολογούν( να σημειωθεί πως δεν ακούνε & καλά ) & τα έχω δει όλα!!! Πιστεύω κάποια στιγμή να επανέλθουμε!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για την μπουμπουκίτσα μας! & για τους διαγωνισμούς!! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αα με γεια το τατου!!!πολυ ομορφο!!!!!
    ειχες ενα πολυ γεματο καλοκαιρι απο οτι διαβασα...οσο για τα δυσαρεστα δυστυχως ειναι κ αυτα μεσα στη ζωη..

    να χαιρεσαι την ανηψουλα σου !!

    να σας δινει δυναμη κ ευτυχια ωστε να βλεπετε τη ζωη με αισιοδοξια
    πολλα φιλακια ευχομαι μονο ευχαριστα απο εδω κ περα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!! Όπως το είπες όλα μέσα στη ζωή είναι!!! Η μπεμπούλα είναι αστέρι!!! Έχει δώσει άλλη πνοή στο σπίτι!!! Περίεργο καλοκαίρι θα το έλεγα αλλά τα είχε όλα!!! Αναμένουμε & μια απόδραση την άλλη βδομάδα να το ολοκληρώσουμε όμορφα!!! Σε ευχαριστώ πολύ & για το Τατουάζ!!! Να είσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
    2. Τώρα μόλις ανακάλυψα το μπλογκάκι συ και σε ακολουθώ! Είναι πάρα πολύ όμορφο και ενδιαφέρον! Έτυχε να διαβάσω αυτή την ανάρτηση και δεν πιστεύω τις ομοιότητες...ακριβώς πριν 3 χρόνια συνέβη το ίδιο και στην δική μας οικογένεια...ο θείος μου έμενε μαζί μας τα τελευταία 7 χρόνια με σοβαρό πρόβλημα με την καρδιά του και μας άφησε ένα πρωί...οπότε μπορώ να καταλάβω τι περνάτε...ο χρόνος είναι σίγουρα ο καλύτερος γιατρός, όσο τετριμμένο κι αν ακούγεται...Φιλιά γλυκειά μου!

      Διαγραφή
    3. Να σαι καλά κοπέλα μου!!! Εμείς ζούσαμε πάντα μαζί!!! Παρ' όλα αυτά πάντα η απώλεια, παραμένει απώλεια. . . Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...