Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Αντηλιακό Stick Προσώπου Carroten Sport!!!

Πριν από μερικά χρόνια αν μου έλεγαν βάλε αντηλιακό στο πρόσωπο στη καλύτερη περίπτωση θα τους κοίταγα σαν UFO!!! Προ πενταετίας λοιπόν πηγαίνοντας διακοπές & πάνω που πλατσούριζα με τόση χαρά βλέπω την μυτούλα μου & σοκ. . . Κατακαμένη φυσικά & κατακόκκινη σε σημείο να ξεφλουδίζει. . . Τρέχω στο κοντινότερο Super Market(καλά μην φανταστείτε καμιά τεράστια πόλη, σε ένα χωριουδάκι με 3 μαγαζιά ήμουν) & του λέω έχουμε καμιά κρέμα για την μυτούλα μου??? Με μεγάλη προθυμία & ευγένεια μου λέει ένα ξερό "ΟΧΙ"!!! Λέω wow!!! Μα τι διάλογος. . . !!! Πάω ψαχουλεύω λιγάκι μόνη μου & βρίσκω μόνο αυτό!!! Ωραία λέω. . . Πω, πω ποικιλίααα. . . Ζορίστηκα να διαλέξω ρε παιδί μου!!! Τέλος πάντων πάω στο ταμείο σε αυτό το ευγενικό μας παιδί & λέω Αυτό!!! Ανοίξαμε διάλογο σας λέω!!! ;-))) !!! Πληρώνω, φεύγω & πάω να το δοκιμάσω μπας & βγάλω άκρη!!! Το βάζω τελικά & έχει μια περίεργη υφή(είναι λίγο σκληρό & στεγνό). . . ξινίζω μούρη & λέω δε βαριέσαι. . . Τι παραπάνω θα πάθω??? Βλέπω πως απορροφάτε αμέσως & παίρνω τα πάνω μου. . . Όπα εδώ είμαστε. . .  Δερματάκι φρέσκο & όχι πια σαν ξεροψημένο κοτόπουλο. . . Next day πάω παραλία & το βάζω πριν μπω για πλατσούρισμα. . . Μια ώρα μετά κοιτάω & ναιιιιι. . . Όχι πια κόκκινη μύτη. . . Από τότε πάμε πάντα πακέτο. . . & το συγκεκριμένο δεν θέλει καν ανανέωση. . . Κρατάει ώρες ατελείωτες!!! 



Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει???

Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!!
Ρένα!!!

2 σχόλια:

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...