Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Μάσκα Εντατικής Αναδόμησης 2 Λεπτών Pantene Pro-V!!!

Ξυπνάω ένα πρωί & ως συνήθως κάθε μέρα παίρνω σβάρνα τους διαγωνισμούς(κυρίως ότι μου αρέσει)! Μπαίνω λοιπόν σε ένα διαγωνισμό με δώρο τη Μάσκα Εντατικής Αναδόμησης 2 Λεπτών Pantene Pro-V για Εντατική ενυδάτωση για ξηρά ταλαιπωρημένα μαλλιά μέσα σε 2 μόνο λεπτά! Ναι καλά λέω. . . Σιγά μην κερδίσω με τόσες συμμετοχές. . . Να πω εδώ πως έχω ψύχωση με τα μαλλιά μου & επειδή κυριολεκτικά έχω χάσει ολόκληρες τούφες, απο το άγχος, τα προσέχω σαν τα μάτια μου (ούτε πιστολάκια, ούτε αφρούς, ζελέ, κτλ αν δεν είναι επιτακτική ανάγκη)!!! Τέλος πάντων κερδίζω & την περίμενα πώς & πώς γιατί έψαχνα ένα καινούριο προϊόν να με βοηθήσει πραγματικά!!! Φτάνει, ανοίγω τη συσκευασία & το πρώτο που μου έκανε εντύπωση είναι το καπάκι!!! Είναι ασφαλείας μεν αλλά ανοίγει & βιδωτά!!! Την ανοίγω να μυρίζω, βασικό για μένα, δεν βάζω σχεδόν ποτέ κάτι που να μην μου αρέσει η μυρουδιά πρώτα απ' όλα & εδώ προσθέτω πως λούζω τα μαλλιά μου μόνο 2 φορές τη βδομάδα στη χειρότερη 3 γιατί δεν έχω λιπαρή τρίχα & γιατί όπως προανέφερα χάνω τα μαλλιά μου εύκολα!!! Κ μπαίνω για να την δοκιμάσω. . . Τελειώνω με σαμπουάν & μαλακτική & ξεκινάω την μάσκα!!! Καμία εμφανή αντίδραση. . . Εντάξει δεν μου έκανε κλικ γιατί είχα νεύρα!!! Τελειώνω, ξεπλένω, σκουπίζω, αγγίζω & ώπ. . . ξαναγγίζω. . . Μαλλιά μεταξένια στη κυριολεξία!!! Να περπατάω & να μένει το άρωμα πίσω μου. . . Είχα 2 στα 3 που ήθελα. . . Αφήνω να περάσουν 2 μέρες για να δώ πόσο διαρκεί στο χρόνο. . . Καμία αλλαγή. . . 3 στα 3 λοιπόν & ΝΑΙΙΙΙ!!! Να πως μπήκε στα αγαπημένα μου προϊόντα!!! ♥

Υ.Γ. Έψαξα να βρώ την τιμή της γιατί τώρα μου τελειώνει & βρήκα πως έχει 7,29€ τα 200ml.! Αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρη για την τιμή μόλις πάω να την πάρω θα σας πώ τιμή!!! ♥

Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει??? 
Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!

6 σχόλια:

  1. Θέλω πολύ να την δοκιμάσω αυτήν την μάσκα.. Εγώ έχω το σαμπουάν και το conditioner από αυτήν την σειρά και σιγά σιγά θα την πάρω όλη :)
    New follower!!
    Πέρνα μια βολτούλα και από το δικό μου blogaki
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά υπέροχη!!! Μου άφησε της καλύτερες εντυπώσεις!!! Είμαι είδη μέλος!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Τη μάσκα Pantene τη θέλω κι εγώ!
    Αλλά θα τη δοκιμάσω σίγουρα και θα είμαι και πάρα πολύ ευχαριστημένη με αυτήν!
    Τη λατρεύω κι εγώ!
    Είναι υπέροχη!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτη τη μασκα θελω να την δοκιμασω οπωσδηποτε. απο την μεχρι τωρα εμπειρια απο τις σειρες pantene ηταν καταπληκτικα ολα !!!
    ειχα το σαμπουαν κ conditioner!! τα φιλια μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά υπέροχη!!! Να την δοκιμάσεις!!!! Να σαι καλά!!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...