Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Βερνίκια Radiant!!!


Με αφορμή την ερώτηση φίλης εχτές στη σελίδα σχετικά με τα μανό αναρωτήθηκα πόσα διαφορετικά υπάρχουν & πόσα ακόμα δεν ξέρουμε, δεν έχουμε δεί ή δεν θα μάθουμε ποτέ!!! Άν με ρωτούσαν μερικά χρόνια δεν θα είχα απάντηση!!! Γιατί έπαιρνα ότι έβρισκα απο παντού!!! Κ ανά 2 μέρες άλλαζα χρώμα!!! Πριν κάνα μήνα λοιπόν ξαναβρέθηκα με μια παλιά μου φίλη που έχουμε μεγαλώσει μαζί(πλέον είναι αισθητικός)!!! Κ μου λέει κάτσε να σου δώσω κάποια πράγματα που δεν θέλω. . . Έχω πάρα πολλά!!! Παίρνω λοιπόν την σακούλα & πάω σπίτι. . . Την ανοίγω & βγάζω πολλά πράγματα ανάμεσά τους αυτά τα βερνίκια!!! Λέω οκ. . . Radiant. . . Άγνωστα για μένα που δεν είχα ποτέ τα λεφτά να ψάχνομαι. . . Λέω άντε ας δοκιμάσω ένα!!! Κ ξεκινάω απο το γαλάζιο No127! Άντε να δούμε πόσο καλά μπορεί να είναι??? Περνάει η πρώτη μέρα. . . η δεύτερη. . . η τρίτη. . . η πέμπτη, η έβδομη & τότε αρχίζει να μου ξεφλουδίζει λίγο στις άκρες!!! Λέω εδώ είμαστε!!! Αλλά επειδή είμαι δύσπιστη & λέω κάτσε γιατί μπορεί να έτυχε!!! Δοκιμάζω την επόμενη βδομάδα τα νούμερα No107 καφέ ανοιχτό & No125 κιτρινάκι εναλλάξ(θα σας βάλω φώτο στα επόμενα post που θα τα δούμε ένα ένα)!!! Τα ίδια. . . Άχ τι ευτυχία. . . Πόσο χαρούμενη ήμουν που επιτέλους θα βάφω τα νύχια μου 4 φορές το μήνα max αντί για 8-12 ανάλογα τα μανό!!! Κάπως έτσι λοιπόν μπήκαν στη καρδιά μου & στο τσαντάκι μου!!! Την τιμή δεν την έχω βρεί ακόμα θα ρωτήσω όμως & θα σας πώ!!! ♥ 

Εδώ τα μανό που έχω με τα νούμερα!!! 
No97, No101, No107, No116, No125, No127 

Αλλά επειδή θα σκάσω μέχρι να φτιάξω τα post πάρτε μια ιδέα!!! 
No107 & No125 

No127 

Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει??? 
Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!

8 σχόλια:

  1. Τα έχω δοκιμάσει τα βερνίκια radiant και πρέπει να πώ ότι είναι υπέροχα! έχω μείνει και εγώ πολύ ευχαριστημένη!
    kaitlyn.dulcet@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραια αυτα τα βερνικια αλλα λιγο ακριβα.. :( μου αρεσουν αρκετα.. στεγνωνουν γρηγορα και κρατανε πολυ.. εγω χρησιμοποιουσα beautyline cosmetics αλλα μου ειπαν οτι δεν ειναι και τοσο καλα και ετσι τα σταματησα.. εμενα ομως μου αρεσαν... ηταν οικονομικα και κρατουσαν αρκετο (4-5 ημερες)! εσεις τι λετε? ειναι καλα αυτα τα βερνικια ή το ακριβο ειναι και πιο καλο? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα! Χρησιμοποιώ πάρα πολλά βερνίκια όμως αγαπώ μόνο αυτά που μου κρατάνε πάνω απο 7 μέρες!!! Διαφωνώ στο θέμα ποιότητας-τιμής!!! Σαν γυναίκες έχουμε διαφορετικές ανάγκες!!! Προσωπικά δεν ξεχωρίζω τα προϊόντα σε μάρκες & μη παρά μόνο αν με βόλεψε ή όχι!!! Αν ψάχνεις οικονομικά κοίταξε για: Gamma Fashion Colours, Lovie, Jessica, Essence, Ledra αλλά & η Beauty Line. . . Τα βρίσκουμε όλα στην Ελλάδα! Σε μένα κρατάνε 3-6 μέρες ανάλογα τα κέφια τους! Αν θες μάρκες δοκίμασε Avon, Inglot, Radiant, Korres αυτά μου κρατάνε απο 6 μέρες έως 12 & τα βρίσκεις στην Ελλάδα! Αυτές είναι οι εταιρίες που αγαπώ!!! Δεν είναι ούτε άγνωστα αλλά ούτε & σούπερ επώνυμα προϊόντα!!! Ελπίζω να σε βοήθησα!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...