Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Γνωριμία με το Blog & τη Ρένα!!!

Στη προσπάθεια μου να φτιάξω ένα post με τα αγαπημένα μου προϊόντα ανακάλυψα πως έχω τόσα πολλά που θα μου έπαιρνε μέρες να τα βάλω όλα σε ένα post!!! Έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω το blog "Εγώ & Εσύ. . . Όμορφες Μαζί. . . ♥ ♥ ♥" & καθημερινά να σας ενημερώνω για ένα ένα ξεχωριστά!!! Και με την δική σας βοήθεια να βρούμε τα καλά & τα λιγότερο καλά προϊόντα που θα μας κάνουν να νιώσουμε πιο όμορφες!!! 

Καλώς μας ήρθατε λοιπόν!!! 

Ας σας πώ & λίγες πληροφορίες για μένα! Είμαι 26 ετών, απο Αθήνα & Αιγοκερίνα! Έχω τελειώσει πληροφορική & αγαπώ πολύ κυρίως το ταίρι μου & μετά όλο το κόσμο με τα καλά & όχι & τόσο καλά τους!!! Σέβομαι τις απόψεις όλων & είμαι δίκαιη & αντικειμενική! Πάντα δίνω καλοπροαίρετα & κόσμια την συμβουλή μου & δεν μου αρέσουν τα κουτσομπολιά(ναι οκ μάλλον έχω έρθει απο άλλο πλανήτη)!!! Θεωρώ την εμφάνιση & την ομορφιά υποκειμενική & εστιάζω στο χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου προσπαθώντας να μείνω στα θετικά του στοιχεία! Είμαι & λίγο εγωίστρια & ξερόλα αλλά μόνο αν πιστεύω πως πραγματικά έχω δίκιο σε κάτι αλλιώς κάνω πίσω!!! Είμαι εθισμένη στους υπολογιστές & τη μουσική!!! Θα μπορούσα να μιλάω ώρες αλλά προτιμώ να κάνω μια παύση για να με ρωτήσετε ότι άλλο θέλετε να μάθετε!!! 

Θα βρείτε τις σελίδες μου στο Facebook εδώ , εδώ & εδώ!!! 

Σας ευχαριστώ όλες. . .

Ρένα!!! ♥

4 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες στην παρέα μας :)
    Άμα θες πέρνα μια βόλτα κ από το blog μου!!

    http://sistersbeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα!!! Έχω την εντύπωση πως είμαι είδη μέλος!!! Θα το τσεκάρω!!! Σας ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά κούκλα μου!!! Καλώς σας βρήκα!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...