Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Μολύβια Ματιών & Χειλιών Erre Due!!!

Πρώτη μέρα δουλείας στη πρώτη μου δουλειά σε τράπεζα Δημοσίου το 2006, μπαίνω μέσα στο γραφείο μου & βλέπω 3 κοκέτες & ένα κούκλο γόη. . . Εγώ με αθλητικά & φλου κατάσταση, στο κόσμο μου. . . Ούτε με το μακιγιάζ είχα πολλά πολλά, ούτε με τα νύχια(άλλη κατηγορία αυτό)! Έλα όμως που έπρεπε να πηγαίνω σαν γυναίκα & σαν άνθρωπος ντυμένη & μακιγιαρισμένη!!! Παίρνω λοιπόν το πρώτο μου μισθό & πάω για ψώνια. . . Για την ακρίβεια για μεταμόρφωση!!! Τα μισά απο αυτά που πήρα, δεν ήξερα καν τι είναι. . . Κάνω ένα γερό λογαριασμό & πάω σπίτι!!! Ανοίγω την τσάντα να δω τί πήρα(τα υπόλοιπα θα τα δούμε εν καιρό) & ανακαλύπτω το πρώτο μου μολύβι χειλιών Erre Due Νο06 σε καφέ ανοιχτό & μόλις τώρα που σας γράφω θυμήθηκα πως είχα πάρει & ένα ροζ(μα τι μυαλό έχω. . .Αχ. . .)! Το βάζω λοιπόν, βάζω & το κραγιόν μου & βγαίνω. . . Να τονίσω ότι μέχρι τότε δεν ήξερα τι είναι μάρκα & τί όχι απλά αγόραζα!!! Τέλος πάντως έμεινα ευχαριστημένη, πήρα & δεύτερο, & τρίτο, αλλά κάποια στιγμή άλλαξα χρώματα & τα έβαλα στην άκρη!!! Όσο για τη δουλειά έγινα η μασκότ της τράπεζας!!! 

Προ 5-6 μηνών έκανε η Erre Due διαγωνισμό στο Facebook, απο τον οποίο έμαθα πως είναι Ελληνική γνωστή εταιρία, πήρα μέρος & κέρδισα ένα μολύβι ματιών επιλογής μου & επειδή δεν μπορούσα να διαλέξω πήρα τα Eyeliner No20, Eyeliner No10, Eyeliner No09, Eyeliner No03(από πάνω προς τα κάτω στη φώτο) & έτσι ξανασυναντήθηκαν οι δρόμοι μας με την Erre Due!!! Θυμήθηκα αμέσως αυτό το κλασικό μυτερό τελείωμα που έχουν & ψάχνω τα πράγματα μου & όντος είχα δίκιο!!! Τρέχω λοιπόν να τα δοκιμάσω(καλά όχι όλα μαζί. . . ;-DDD)! Κ ξεκινάω απο το Νο10!!! Σταθερό, δεν με ενοχλούσε στο μάτι, κράτησε πολλές ώρες άθικτο!!! Γενικά περάσαμε πολύ καλά μαζί!!! Δεν με ενοχλούσε & δεν το ενοχλούσα!!! Μόνο του δεν πήγαινε πουθενά, αλλά όταν ήθελα να το βγάλω με ένα απλό σκούπισμα στο μάτι εξαφανιζόταν!!! Θέλω να τονίσω εδώ πως τα μολύβια χωρίζονται σε σκληρά, μέτρια & μαλακά!!! Εγώ χρησιμοποιώ πάντα μέτρια μολύβια αφού έχω βρέξει τα μάτια μου με λίγο νερό & κολλάει στο μάτι σαν eye liner χωρίς να σπάει όπως το σκληρό & χωρίς να τρέχει όπως το μαλακό!!! Φυσικά έχουμε & το σπατουλάρισμα αλλά μιλάω κυρίως σε περίπτωση που μπει σκέτο!!! Κ επειδή όπως καταλάβατε μπορώ να μιλάω ώρες σας βάζω μια φώτο με τα χρώματα που έχω & τα νούμερα & μια με το σπατουλάρισμα μόνο που είχα τσακωθεί με το τσιμπιδάκι στη προκειμένη οπότε με αγάπη τα σχόλια σας!!! 

Erre Due από πάνω προς τα κάτω
1) Lipliner No06
2) Eyeliner No20
3) Eyeliner No10
4) Eyeliner No09
5) Eyeliner No03
& βρήκα & το ροζ που σας έλεγα!!!
6) Lipliner No05

Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει???
Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!

17 σχόλια:

  1. ta latreuw ta moluvia tis erre due!!!!
    forousa gia para polla xronia to galazio!!! ligo prin teleiwsei etrexa amesws na to antikatastisw!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ η εταιρεία Erre due και έχω χρησιμοποιήσει πολλά προιόντα κατα καιρούς, απο μολύβια μαύρο (κλασσικό) και το γαλάζιο επίσης το οποίο το είχα πάρει μαζί σετάκι με μια γαλάζια σκιά...πολύ μου άρεσε! Είσης τιμάω αρκετά τα βερνίκια της! Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσουν πολύ τα προιόντα της εταιρείας Erre due και έχω αγοράσει αρκετά κατα καιρούς και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Απο μολύβια μαύρο (κλασσικό) και γαλάζιο το οποίο το είχα πάρει σετάκι με μια γαλάζια σκιά, πολύ ωραία! Επίσης τιμάω αρκετά τα βερνίκια τους, είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο βερνίκι τους!!! Αλλά απο τα μολύβια έχω μείνει τρομερά ευχαριστημένη!!! Να σαι καλά!!!

      Διαγραφή
  4. Έχω κ εγώ τρομερή αδυναμία στα μολύβια της erre due. Από αυτή τη σειρά έχω μόνο 2 ματιών (μπλε κ μαύρο) και είμαι πολύ ικανοποιημένη :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Den exw dokimasei akoma ta molyvia ths Erre Due..Exw meinei pisw mou fainetai, prepei na ta promitheytw amesa.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα λατρεύω, έχω και ματιών και χειλιών και είναι όλα φανταστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραια μολυβακια εχει η erre due!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...