Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Vishy Laboratoires Nutrilogie Levres!!!

Ξεκινάω με το πολύ αγαπημένο μου Vishy Laboratoires Nutrilogie Levres (15ml) ότι πρέπει για σκασμένα χειλάκια!!! Ξυπνάω μια μέρα με τόσο ξερά & πονεμένα χείλια που δεν μπορώ ούτε να μιλήσω, να φάω, κ.τ.λ. , τρέχω πανικόβλητη στο φαρμακείο όπου έχουμε μια κοκέτα φαρμακοποιό & της λέω: 

- "Μάρα σώσε με. . . με το ζόρι μιλάω. . ." 
- Τι έπαθες παιδί μου???
- Τα χείλη μου με έχουν πεθάνει, δεν μπορώ να κάνω τίποτα! :(
- Μην σκας. . . Έλα πάρε αυτό & βάλτο το βράδυ να καλύψει τα χείλη & πάνω & κάτω & λίγο ποιο έξω! Άαα δεν είναι κραγιόν, μην τα τρίψεις μεταξύ τους μόλις το βάλεις!!! Άστο να δράσει όλο το βράδυ!
- Ναι καλά. . ., λέω, τώρα κάτι μας είπες. . . Κ πόσο έχει αυτό???
- Περίπου 7€, μου λέει!!!
- Καλά θα το πάρω & σου λέω αύριο!!!

Το παίρνω λοιπόν & πάω σπίτι αγανακτισμένη. . . Λέω ναι σιγά μην κάτσω να περιμένω μέχρι το βράδυ!!! Και το βάζω επιτόπου. . . Σε ένα λεπτό ένοιωθα μια δροσιά, σε 30 λεπτά ένοιωθα απαλά τα χείλη μου & σε μια μέρα ήταν σαν βελούδινα!!! Αυτό έγινε πριν 5-6 χρόνια!!! Απο τότε το φορούσα παντού ακόμα & σαν lipgloss!!! Αφήνει ένα απαλό ροζ-άσπρο χρώμα στα χείλη & τα κάνει να φαίνονται μεγαλύτερα!!! Το αγαπώ!!!


Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει???
Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!!
Ρένα!!!

2 σχόλια:

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...