Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Αντηλιακό Ambre Solaire της Garnier!!!

Πάντα έψαχνα ένα αντηλιακό να μην με κάνει να νιώθω σαν λαδωμένος ποντικός!!! Είχα δοκιμάσει τα πάντα & δεν έμενα ποτέ ευχαριστημένη!!! Τη μια ήταν πολύ λιπαρό, την άλλη μου προκαλούσε αλλεργία, την άλλη μου λέκιαζε το δέρμα, κ.α.!!! Απελπισμένη λέω ας το δοκιμάσω & τo αντηλιακό Ambre Solaire της Garnier!!! Τί έχω να χάσω εκτός απο τα λεφτά μου??? Το αγοράζω & πάω παραλία!!! Ψεκάζω μια στο χέρι μου & λέω άντε να δώ πώς απλώνετε!!! Άφαντο!!! Είχε είδη απορροφηθεί!!! Λέω πλάκα μου κάνουν οκ!!! Δεν ψέκασα καλά!!! Κάτσε να ξαναδοκιμάσω. . . τα ίδια. . . Γιούπιιι. . . Ναίιι. . . Αυτό είναι!!! Σε βρήκα!!! Απλώνω λοιπόν & το υπόλοιπο κανονικά! Μπαίνω στη θάλασσα & βγαίνω μαυρισμένη μεν αλλά όχι καμένη!!! Το περνάω άλλη μια & κάθομαι για ηλιοθεραπεία!!! Κοιτάω το δέρμα μου!!! Ομοιόμορφο μαύρισμα & υγιές δέρμα!!! Εδώ είμαστε λοιπόν!!! Απο τότε παίρνω 2-3 & περνάω όλο το καλοκαίρι μου!!! Ψεκάζεις, απλώνεις, αράζεις!!! Κ κάτι βασικό!!! Δεν λερώνει!!! 


Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει??? 
Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!! 

10 σχόλια:

  1. Α, πρέπει να κάνω μια έρευνα αγοράς γι' αυτό το προϊόν γιατί τώρα με τσίγκλισες έτσι όπως τα γράφεις και θέλω να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά αξίζει το κόπο!!! Η τιμή του είναι απο 12 έως 15 ανάλογα τον δείκτη προστασίας!!! Αλλά & αυτό με τον χαμηλό δείκτη μια χαρά κάνει τη δουλειά του!!!

      Διαγραφή
  2. Πήγα σήμερα το πρωί στα Hondos και έριξα μια ματιά στα αντηλιακά και είδα μπροστά μου αυτό αλλά και το άλλο που είναι ίδιο το 'Ambre Solaire Golden' της Garnier και το δοκίμασα στο χέρι μου και γέμισα στρασάκια. Ομολογώ πως μου άρεσε απ' την μία αλλά απ' την άλλη μήπως στο σώμα θα φαίνεται υπερβολικά; και σκέφτομαι ποιο απ' τα δυο να πάρω την επόμενη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω πως αυτό με τα στρασάκια το ακούω πρώτη φορά!!! Δεν το είχα προσέξει & μάλλον & κανένας γύρο μου!!! Πάντως το λατρεύω & έχει & άψογο άρωμα!!! Ελπίζω να διαλέξεις το καλύτερο για σένα!!!

      Διαγραφή
    2. Κ το τσέκαρα!!! Όχι δεν γυαλίζει!!! Πήγα σήμερα για μπάνιο & το έβαλα για να το δώ!!! Αφήνει μια νορμάλ γυαλάδα η οποία μόλις απορροφηθεί φεύγει!!!

      Διαγραφή
    3. Τέλεια! Θα το πάρω τότε! Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  3. Mπραβο για το test... το αντιλιακο της garnie που ειναι σχεδον διαφανο...Λοιπον νασαι καλα που το παρουσιασες, με εσωσες μετα απο τοσα χρονια "λαδιλα" στην παραλία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ta antiliaka aytis tis seiras den mou polu aresoun giati den exoun oraio arwma kateme panta! alla kata ta alla exoun kali kalupsi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια δεν σου αρέσει το άρωμα??? Εγώ το φοράω & σας κολόνια το καλοκαίρι!!! Ειλικρινά λατρεύω το άρωμα του!!! Βέβαια δεν ξέρω για την υπόλοιπη σειρά!!! Αλλά με αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένη!!! ;-)))

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...