Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

BB Cream της Garnier!!!

Και ήρθε η ώρα να την αποκτήσω για να δώ γιατί όλες τρελάθηκαν με την BB Cream της Garnier!!! Με μόλις 9,99€ είναι μια καλή αρχή για να την λατρέψεις!!! ♥ 
Κ μπαίνω στο Facebook μια μέρα & βλέπω καταιγισμό ειδοποιήσεων & διαγωνισμών για την BB. . . Δεν μπορεί λέω. . . Γιατί σφάζονται όλες??? Πραγματικά μου άφηνε ανάμεικτα συναισθήματα & φοβόμουν να δώσω ακόμα & τα 10 ευρώ γιατί η τσέπη μου δεν σηκώνει άσκοπες αγορές. . . Έλα που μου τελειώνει το maik-up & ξέμεινα. . . Κ τώρα??? Πάω λοιπόν σε ένα κατάστημα μη έχοντας αποφασίσει αν θα την πάρω τελικά ή όχι!!! Έχω κάτσει μπροστά σαν χάνος & κοιτάω το σταντ & το χέρι μου με πάει απο μόνο του στο να την αρπάξω & να την πάω στο ταμείο πριν συνεχίσω ώστε να κατασταλάξω αν τελικά την θέλω. . . Την παίρνω λοιπόν & έρχομαι σπίτι! Την ανοίγω!!! Τέλεια μυρουδιά!!! Λέω είναι μια καλή αρχή!!! Πλένω το πρόσωπο μου για να έχω πλήρη εικόνα της δουλειάς της & ξεκινάω να σπατουλάρομαι!!! Να πώ εδώ πως έχω μεικτή επιδερμίδα χωρίς λιπαρότητα! Κ πως είχα ενημερωθεί πως δεν είναι απόλυτα καλυπτηκή αλλά δεν το θεώρησα μείον επειδή έχω καθαρό πρόσωπο! Την βάζω λοιπόν & πάω στο καθρέφτη να δω τι κάναμε!!! Wow γυαλίζω?!?!?! Μα πως??? Την κοιτάω καλύτερα & έχει ελάχιστες περλίτσες γκλίτερ!!! Κ στο ποσοστό κάλυψης που ήθελα, μια χαρά!!! Οπότε πλέον έγινε ένα απο τα αγαπημένα μου προϊόντα που δεν λείπει ποτέ απο την τσάντα μου!!! 

Υ.Γ. Να σημειωθεί πως όταν βάζετε οτιδήποτε υγρό στο πρόσωπο σας το απλώνετε με κυκλικές κινήσεις & πάντα με φορά προς τα επάνω!!! Έτσι κάνετε & ένα μικρό μασάζ παράλληλα!!! 

Δείτε εδώ τί σας προσφέρει:

Υ.Γ. Έχω μικτή επιδερμίδα, βγήκε καινούρια για μικτές & λιπαρές επιδερμίδες (Δανείστηκα την φώτο απο την επίσημη σελίδα της Garnier που θα βρείτε εδώ)!!!

Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει???
  1. Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!!
  1. Ρένα!!!

22 σχόλια:

  1. ΩΡΑΙΑ, ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΝΕΣ ΕΥΧΑΡΗΣΤΗΜΕΝΗ, ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΚΡΕΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΩΡΑ, ΤΗΣ LANCASTEUR ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ 23€ ΠΟΛΛΑ........ΕΝΩ ΤΑ 10€ ΜΙΑ ΧΑΡΑ! ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ Κ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω σκοπό μόλις πληρωθώ σκέψου να πάρω 2-3!!! Με ευχαρίστησε πάρα πολύ ως προϊόν!!!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν, από τότε που κυκλοφόρισε η BB Cream της Garnier την αγοράζω συνέχεια! Ε, είπα θα την πάρω να την δοκιμάσω και χαλάλι τα 10€... αν δεν είναι καλή! Εδώ τόσα χρήματα έχω ξοδέψει σε Make-up.... Και πραγματικά δεν πολύ χρησιμοποιώ πλέον Make-up... επειδή η ΒΒ (αν και δεν έχει πλήρη κάλυψη) δίνει στην επιδερμίδα μου μια ελεφρυά όψη, αντίθετα από την βαριά όψη ενός Make-up... + ότι σου προσφέρει ενυδάτωση, λάμψη κ.α Είναι όπως λέω "ένα θαυματουργό προϊόν" Απλά, την Αγαπώ!!! Και μπράβο στην Garnier για την προσιτή τιμή... σ' αυτές τις δύσκολες εποχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα!!! Με κάλυψες πλήρως!!! Είναι υπέροχη!!!

      Διαγραφή
  3. Εγώ μια παρατήρηση έχω να κάνω...
    Είχα πάει σε ένα σεμινάριο της seventeen και μας μάθαιναν πως να βαφόμαστε σωστά κλπ... μας είχαν πει αυτό με τις κυκλικές κινήσεις προς τα επάνω για τις κρέμες τύπου ενυδατικές -αντιγηραντικές κλπ... για να μην χαλαρώνει το δέρμα κλπ αλλά για το make up ή αλλίως χρωματική βάση τέσπα τύπου σαν την bb που μετά θα βάλεις την πούδρα σου κλπ μας είπαν να μην κάνουμε αυτές τις ανοδικές κινήσεις γιατί στο πρόσωπο μας έχουμε ένα χνουδάκι κ τι να σου πω τώρα δεν νομίζω να φαίνετε ωραίο το βάψιμο με αυτό το χνουδάκι κάγκελο!!

    http://sistersbeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις δίκιο κούκλα μου, παρέλειψα να γράψω & με ανοδικές κινήσεις εκτός απο κυκλικές! Μάλλον φταίει οτι είμαι φυσική ξανθιά & δεν έχω θέμα με το χνουδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβες τι λέω....τέσπα!!
      καλή συνέχεια με το blog σου!

      Διαγραφή
    2. Κατάλαβα τι λες καλή μου!!! Απλά σου λέω πώς ότι & αν απλώνεις καλό είναι να το κάνεις ανοδικά γιατί αν π.χ. βάλεις make up είδη έχουν κολλήσει & έχουν πάρει σχήμα! Οπότε η φορά που θα το απλώσεις παίζει ρόλο για το δέρμα σου μελλοντικά!!! Σε βάθος χρόνου θα δεις το δερματάκι να κρεμάει! Η σωστή φορά είναι αυτή μας έδινε η μανούλα μας για να πάρει σχήμα το πρόσωπο μας!!! Ειδικά εμείς τα κοριτσάκια έχουμε φάει πολύ πλάσιμο για να έχουμε μήλα!!! Η φύση μας δίνει πολλά μαθήματα απο το πρώτο λεπτό της ζωής μας!!! Επίσης απο τύχη έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια(η κολλητή μου είναι αισθητικός & με κουβάλαγε μαζί) & δόξα να χει πιάνει το χέρι μου!!! Οπότε κάνω όλες τις πιθανές παραλλαγές αν κάτι δεν μου κάθετε καλά!!! Πάντως όπως σου είπα στο προηγούμενο δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα μέχρι τώρα!!! Μπορεί απλά να είμαι τυχερή & εκτός απο μένα οι κοπέλες που έχω μακιγιάρει να είχαν παρόμοιο πρόσωπο με το δικό μου! Μέχρι & νυφικό μακιγιάζ που έκανα με τον τρόπο αυτό τα δούλεψα όλα!!! Κ το αποτέλεσμα μας ευχαρίστησε πολύ!!! Θα το τσεκάρω όμως γιατί μου κίνησες την περιέργεια!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  5. είναι πολύ ωραία η bb την χρησιμοποιώ , είναι ένα πολύ ωραίο διακριτικό make-up ,ιδανική για πρωινές ώρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπέρα. Σε οποιονδήποτε διαγωνισμό, ακόμη κ αν το δώρο ειναι μια τσίχλα, γίνεται σφαγή. Πόσο μάλλον για προιόντα που όλες εχουμε αναγκη αλλα τα πορτοφολια μας εχουν δυστυχώς διαφορετική άποψη.....ετσι την αγόρασα κ εγω που εχω μικτη-λιπαρη επιδερμίδα και εμεινα πολυ ευχαριστημενη απο το αποτέλεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα!!! Τώρα προσπαθώ να δοκιμάσω τις καινούριες να έχω άποψη & πάνω σε αυτές!!! Να σαι καλά!!!

      Διαγραφή
  7. Θέλω και εγώ να τη δοκιμάσω, βασικά έχω ακούσει διάφορα αλλά καλύτερα να έχω προσωπική άποψη για το αν είναι καλή στο δέρμα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα!!! Η μόνη μου συμβουλή αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα να πάρεις την άλλη!!! Αυτή είναι κυρίως απο κανονικές έως ξηρές!!! Εμένα δεν με ενοχλεί απλά στο αναφέρω!!! <3

      Διαγραφή
  8. Την έχω δοκιμάσει και είναι καταπληκτικη, την χρησιμοποιώ συνέχεια! :)
    katinaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. την έχω δοκιμάσει και έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη...ιδιαίτερα όταν βιάζομαι και δεν έχω χρόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχη αρκεί να πάρεις τη σωστή για τον τύπο δέρματος σου!!! <3 Να σαι καλά!!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...