Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Τον παντρέψαμε!!!

Ναι ναι όλες εσείς που με παρακολουθείται τόσο καιρό(& σας ευχαριστώ για αυτό) & είχατε συμμετέχει ενεργά στη προσπάθεια μου να αποφασίσω τι θα βάλω & που θα βρώ όλα αυτά που ψάχνω για να δείχνω άψογη στο γάμο του λατρεμένου μου αδερφού, ήρθε η ώρα να δείτε το αποτέλεσμα!!! Σας θυμίζω πως σας είχα δείξει εδώ τί είχα αγοράσει, από που & πόσο & εδώ τί είχα κανονίσει & το τελικό ποσό!!! Πάμε να δούμε!!!

Φόρεμα: Κόστος: 40€ από το ίντερνετ!
Παπούτσια: Κόστος: 8€ από Shoes Center!
Μαλλιά - Μακιγιάζ-Νύχια: Κόστος: 0€ (δώρο θείας κομμώτριας, μακιγιάζ εγώ, νύχια δώρο από ξαδέρφη)!
Αξεσουάρ: Κόστος: 10€ από Πάρε-Πάρε & H&M!
Διάθεση: 1,000,000,000,000,000,000............000%

Συνολικό Κόστος: 58€

Ναι ναι μόνο 58. . . Γύρισα μεν τον κόσμο ανάποδα αλλά έδωσε ο Θεός & μου ήρθαν βολικά!!! Τον αδερφό μου τον λατρεύω & δεν θα συμβιβαζόμουν με τίποτα λιγότερο απο το απόλυτο!!!





 Εδώ είναι το μακιγιάζ μου στο κρεββάτι!!!






 Εδώ το μακιγιάζ & το μαλλί στον γάμο!!!





Κ εδώ το αποτέλεσμα!!!
 Πάνω με το ταίρι μου!!! 
Κάτω με τον γαμπρό!!!

Κ ναι λοιπόν!!! Κάπως έτσι κάναμε την εμφάνιση μας στο γάμο!!! Κ στα δικά μας οι ελεύθερες & οι ελεύθεροι!!!
  


Περιμένω τα σχόλια σας σχετικά με το αποτέλεσμα της εμφάνισης!!! Προσωπικά θεωρώ πως έκανε θραύση!!! Εσείς τι λέτε??? Έχουμε καμία στη παρέα που να έχει ετοιμασίες για τον γάμο της??? Θα θέλατε να δείτε τι χρησιμοποίησα για τα μακιγιάζ? Σας άρεσε η χρυσή κορδέλα που επέλεξα να κάνει πιο ιδιαίτερο το χτένισμα?

6 σχόλια:

  1. και στα δικά μας οι λέφτερες,χεχε!!!!! πολύ λαμπεροί και όμορφοι όλοι,μακάρι κάθε μέρα σας να είναι έτσι!! επίσης το ταίρι σου,τι απίστευτες ματάρες !!! και εσύ κουκλάρα,φυσικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...