Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Kite Hellas & Healthy Scoop review!!!

Wow!!! Επιτέλους!!! Εδώ & 3 μέρες προσπαθώ να ανοίξω αυτή την ανάρτηση για να σας γράψω την γνώμη μου για τα προϊόντα που δοκίμασα!!! Επιτέλους άνοιξε. . .!!! Πριν απο 3-4 μήνες η εταιρία Kite Hellas μου έστειλε κάποια προϊόντα για δοκιμή. . . Όπως θα έχετε καταλάβει βάζω τα προϊόντα σε σειρά προτεραιότητας & τα δοκιμάζω όσο περισσότερο μπορώ! Αν έχω δε την δυνατότητα να τα τελειώσω πριν ανοίξω το επόμενο ακόμα καλύτερα!
Έτσι λοιπόν έπραξα & με αυτά & σας παραθέτω την άποψη μου για αυτά που δοκίμασα!

Η δοκιμή τους ήταν ενδιαφέρουσα αλλά με μπέρδεψε! Μου έστειλαν 3 αρχικά & αλλά 2 μου ήρθαν αργότερα απο κάποιον διαγωνισμό! Τα πρώτα 2 που δοκίμασα ένιωθα μια μικρή ενόχληση μέσα στα μάτια για περίπου μισή ώρα! Στα επόμενα 2 δεν ένιωθα καμία ενόχληση! Καθαρίζουν υπέροχα το απλό μακιγιάζ, όχι όμως τέλεια το αδιάβροχο! Δεν χρειάζονται πάρα πολύ τρίψιμο & αυτό που παρατήρησα είναι πως μετά χρειάζεσαι άμεσα ενυδάτωση μετά τον καθαρισμό! Ξηραίνει πάρα πολύ την περιοχή γύρω από τα μάτια το οποίο υποθέτω πως γίνεται λόγο της αντιβακτηριδιακής του δράσης!

Σε γενικές γραμμές είμαι 50-50 στο αν θα το έπαιρνα ξανά γιατί σε αναγκάζει να βάλεις ενυδατική μετά με το έτσι θέλω λόγο ξηρότητας! Για μένα που βάζω μόνο 1 φορά την μέρα αν θέλω κάθε φορά που ντεμακιγιάρομαι να βάλω κρέμα το θεωρώ χρονοβόρο!!! Για κάποια που δεν την ενοχλεί θα το συνιστούσα! Όσο για την τιμή του για την δουλειά που κάνουν την θεωρώ μέτρια προς καλή! 


Μπορεί η εταιρία αρχικά να μου έστειλε μόνο 2 φιαλίδια, μέχρι να γράψω όμως αυτή την ανάρτηση έχω τελειώσει 2 κουτιά & είμαι στο τρίτο!!! Κ ναι ναι ναι. . . Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη από αυτό το προϊόν! Είμαι μπροστά στον υπολογιστή σχεδόν όλη την μέρα!!! Τα μάτια μου μετά απο κάποιες ώρες κάνουν πουλάκια!!! Με τα δάκρυα ομορφιάς 2 σταγόνες σε κάθε μάτι & νιώθω αμέσως καλύτερα!!! Επίσης σας είπα πως έχω βρεί άλλη μια χρήση τους! Δεν έχω πρόβλημα με τα σπυράκια πέρα απο τις δύσκολες μέρες(ξεκινάνε να εμφανίζονται 1 εβδομάδα πριν)!!! Έχοντας λοιπόν 1 σπυράκι & καθώς έβαζα τις σταγόνες στα μάτια έτρεχαν έξω απο αυτά περνώντας πάνω απο το σπυράκι!!! Ε ξ α φ α ν ί σ τ η κ ε. . . Κ θα μου πείτε τώρα σιγά τα αυγά. . . Όχι καθόλου σιγά τα αυγά. . . Καμία μου πληγή σε σώμα & πρόσωπο δεν κλείνει αν δεν τελειώσει η περίοδος μου!!! ΠΟΤΕ!!!

Δεν θα δυσκολευόμουν να πω πως ναι είναι στη μελλοντική Wishlist μου!!! Η τιμή τους θεωρώ πως είναι καλή αν & θα μπορούσε να ήταν ένα τακ πιο κάτω!

Υ.Γ. Τώρα που σας το γράφω μόλις μου ζήτησε 1 η μαμά μου για δοκιμή!!!

Η πρώτη εξειδικευμένη σειρά προϊόντων για την περιποίηση του δέρματος με πρόσφατα και παλαιότερα τατουάζ

Όπως θα θυμάστε όσες παρακολουθείτε το Blog πριν 1 χρόνο έκανα το πρώτο μου τατουάζ, Εδώ & 4 μήνες παρατηρούσα ότι το χρώμα δεν ήταν αρκετά ζωηρό! Φαινόταν σαν να εξατμίζεται!!! Έτσι σκέφτηκα γιατί όχι??? Καινούριο δεν είναι αλλά δεν είναι & χρόνων για να θεωρείται παλιό!!! Ξεκίνησα & έβαζα κάθε βράδυ πριν πάω για ύπνο & το δείγμα μου κράτησε περίπου 2 εβδομάδες!!! Κ ναι είδα διαφορά!!! Το χρώμα μου ζωήρεψε λίγο γιατί τελικά το δέρμα μου χρειαζόταν περισσότερη ενυδάτωση!!!

Θα το σύστηνα ανεπιφύλακτα σε κάποιον που τώρα ετοιμάζεται να κάνει τη δική του σφραγίδα στο σώμα του!!! Θεωρώ την τιμή του καλή για την δουλειά που κάνει!


Αν το προηγούμενο προϊόν το αγάπησα, αυτό το λάτρεψα. . . Μου ήρθαν & τα 2 την πιο κατάλληλη στιγμή!!! Όσοι έχουμε τατουάζ ξέρουμε πως παντρευόμαστε τα αντηλιακά για μια ζωή!!! Αυτό το έβαζα κάθε πρωί πριν βγω απο το σπίτι!!! Μετά την βραδινή ενυδάτωση & την πρωινή περιποίηση λοιπόν μπορώ να π'ω πως ναι το τατουάζ μου επανήλθε αισθητά!!!

Είναι ένα προϊόν που σίγουρα μπήκε στη μελλοντική μου Wishlist!!! Θεωρώ την τιμή του προσιτή & καλή κρίνοντας το σαν αντηλιακό!

Να πω εδώ πως & τα 2 απορροφούνται αμέσως & αφήνουν το δέρμα εξαιρετικά απαλό!!!
Χμ!!! Σίγουρα ένα προϊόν που κάνει δουλειά! Ειδικά φέτος είχα έξτρα ανάγκες γιατί ήθελα τα πόδια μου να είναι τέλεια για τον γάμο!!! Είχα όμως ένα βασικό πρόβλημα!!! Είναι αρκετά λιπαρή & δεν απορροφάτε με τίποτα απο το δέρμα μου! Έπρεπε να την βάζω βράδυ & το πρωί να πλένω τα πόδια μου αν ήθελα να βάζω παπούτσια γιατί αλλιώς ίδρωναν & γλίστραγα!

Όσο ευχαριστημένη & να έμεινα είναι ένα προϊόν που δεν θα ξαναπάρω, θεωρώ επίσης πως η τιμή του δεν είναι αρκετά ανταγωνιστική για την δουλειά που κάνει! 

Πολύ μικρά δείγματα για ολοκληρωμένη άποψη, όμως σαν πρώτη εντύπωση


Το θεωρώ εντάξει για μωρό γιατί δεν κάνει πολύ αφρό ώστε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον αφρό & όντως είναι χαλαρωτικό & αναζωογονητικό!


Την λάτρεψα! Είναι ένα προϊόν που θέλω να δοκιμάσω περισσότερο ακόμα & στη δική μου επιδερμίδα!

Θεωρώ ότι & για τα 2 οι τιμές τους είναι τσιμπημένες! Δεν υπήρχε αρκετό προϊόν στο δείγμα για μεγαλύτερη ανάλυση!


Κ τα 2 δείγματα μου κράτησαν αρκετά για να μπορέσω να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη! Κάνουν ικανοποιητικό αφρό & καθαρίζουν καλά χωρίς να ξηραίνουν την περιοχή! Δεν εντόπισα κάποια βασική διαφορά μεταξύ τους πέρα απο το άρωμα! 

Δεν είναι ένα προϊόν που ανήκει σε αυτά που θα αγόραζα κυρίως λόγο οικονομικών! Θα το σύστηνα όμως σε κάποια κοπέλα που χρησιμοποιεί ειδική λοσιόν καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή! Δεν με ενόχλησε καθόλου! Η τιμή της αν & τσιμπημένη, είναι ανταγωνιστική!


Δεν μου έχει δοθεί η ευκαιρία να τα δοκιμάσω ακόμα! Οπότε αναμένετε μελλοντικό Post για αυτά!!! Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά? ποια είναι η άποψη σας???

Εδώ θα βρείτε το επίσημο sait της Healthy Scoop 
Την σελίδα τους στο Facebook Healthy Scoop
Κ την σελίδα της Kiten Beauty στο Facebook

6 σχόλια:

  1. Πρώτον, μου άρεσε πολύ αυτή η ανάρτηση! Δεύτερον, τα δάκρυα ομορφιάς είμαι κι εγώ πολύ ευχαριστημένη. Ό,τι χρειαζόμουνα! Και αυτό που λες για τη χρύση σε ένα σπυρα΄κι το κάνω κι εγώ και με ένα απλό κολίριο. Το ξηράινει και την επόμενη μέρα ...τουλάχιστον δεν έχει φουντώσει!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κούκλα μου! Η αλήθεια είναι πως έμεινα αρκετά ευχαριστημένη στο σύνολο & σίγουρα είναι μια εταιρία που δίνει προσοχή στους καταναλωτές του! Κάτι που εκτιμώ! Εγώ είχα πάθει σοκ με το σπυράκι!!! Δεν το γνώριζα & μέχρι πρόσφατα αν δεν γινόταν κατά λάθος δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τα έχουμε δοκιμάσει όλα αυτα τα προιόντα και είναι εξαιρετικά..
    Join us.. <3
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά κορίτσια! Σας ακολουθώ είδη(δες χαλάκι γάτας σήμερα. . . )!!! <3

      Διαγραφή
  3. geia!exeis polu oraio blog!se proskalo kai sto diko m!ego asxoloumai me nail art kai genika mathimata manikiour kai sxedion!exo ena kanali sto youtube gine melos mou kai sta 2 an saresei i douleia m!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...