Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Σεμινάρια Seventeen!!!

Την Τετάρτη που μας πέρασε παρακολούθησα ένα από τα σεμινάρια της Seventeen στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια στο Σύνταγμα, ώρα 10:30! Ήταν η πρώτη φορά μου σε σεμινάριο & μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις!!! Έφτασα εκεί μαζί με την φίλη μου περίπου 30 λεπτά νωρίτερα  & πέτυχα τις κοπέλες στη προετοιμασία της αίθουσας που θα μας υποδέχονταν σε λίγο!!! 
Ήρθε λοιπών η ώρα να μπούμε στην αίθουσα όπου μπαίνοντας η κοπέλα που θα μας έκανε το σεμινάριο είχε ανοίξει τον "Οδηγό Ομορφιάς Φθινόπωρο-Χειμώνας 2012-2013" & μας προέτρεψε να επιλέξουμε το μακιγιάζ που θα θέλαμε να δημιουργήσουμε στον εαυτό μας! Εγώ επέλεξα το πάνω (βλέπε φώτο) & η φίλη μου το κάτω!!!
Βραδινό μακιγιάζ - Πρωινό μακιγιάζ (πηγή)

Κ κάπως έτσι έγινε η αρχή!!! 
Ξεκινώντας έκανε μια "γνωριμία"  με το δέρμα μας για να μπορέσει να μας υποδείξει τα κατάλληλα καλλυντικά για την κάθε μία!!!  Μας είπε πόσο σημαντικός είναι ο καθαρισμός & η περιποίηση του προσώπου μας & τί μας προσφέρουν!!! Είχε να μας δείξει & τα ανάλογα προϊόντα για τον τύπο δέρματος μας! Κάναμε λοιπόν τον καθαρισμό μας, την απολέπιση-μάσκα μας & αμέσως μετά την ενυδάτωση μας με κρέμες προσώπου & ματιών & ήρθε η ώρα να ξεκινήσει το ταξίδι του μακιγιάζ!!!

 (Όλα τα προϊόντα που είχε η κάθε κοπέλα μπροστά της μπαίνοντας στην αίθουσα)
 Παλέτα, bluser, πούδρα λάμψης, 3 πινέλα, κραγιόν, μπατονέτες, 2 σφουγγαράκια, βαμβάκι, μολύβια & μάσκαρα!

Ξεκινήσαμε με το κονσίλερ σε πράσινο χρώμα το οποίο είχαμε αναμίξει με το Make up στο χέρι μας & στη συνέχεια το απλώσαμε στο πρόσωπο μας με το λευκό σφουγγαράκι & ταμποναρισμένες κινήσεις!!!
Αμέσως μετά βάλαμε & λίγο κονσίλερ σε υγρή μορφή για να δώσουμε λίγο λάμψη τη περιοχή κάτω απο τα μάτια!!!  
Ακολούθησε η πούδρα μας σε σκόνη την οποία απλώσαμε με το μεγάλο πινέλο ξεκινώντας απο πάνω προς τα κάτω με κινήσεις δεξιά & αριστερά του προσώπου! Όπως μας ενημέρωσε για να καταλάβουμε πότε χρειαζόμαστε & άλλη πούδρα αρκεί να αγγίξουμε το πρόσωπο μας με τα 2 δάχτυλά μας ανάποδα & να μην τα νιώσουμε να κολλάνε στο δέρμα!!! 
 Μετά περάσαμε στη διαδικασία του πρωινού μακιγιάζ!!! Πήραμε την πιο ανοιχτή σκιά στη παλέτα μας & την εφαρμόσαμε στο κινητό βλέφαρο ξεκινώντας απο έξω προς τα μέσα & όσο πιο κοντά στις βλεφαρίδες & στο κάτω μέρος του ματιού πάλι κοντά στις βλεφαρίδες! Ακολούθησε το μολύβι μας στο πάνω μέρος!!!

 Αμέσως μετά το bluser μας ξεκινώντας απο μήλα μας & με κατεύθυνση κάτω απο το κόκκαλο  των ματιών & τέλος πούδρα λάμψης!!! Με κυκλικές κινήσεις σαν μισοφέγγαρο απο το μέτωπο μέχρι το κόκκαλο τον ματιών απο κάτω, στη μύτη, στο πιγούνι & στο λαιμό!!!

Επόμενη κίνηση ήταν το κραγιόν αλλά δεν βάλαμε ακόμα γιατί μετά την τελευταία κίνηση θα γινόταν μετατροπή στο μακιγιάζ σε βραδινό!!! 
Κ η τελευταία κίνηση, μια στρώση μάσκαρα!!!
 Εδώ το βουρτσάκι!!!
 Κ εδώ οι 2 μάσκαρα που χρησιμοποίησα για το μακιγιάζ μου μαζί με το μολύβι μου!!! 
 Το αποτέλεσμα της μάσκαρα με 1 στρώση!!!
Κ εδώ το αποτέλεσμα του πρωινού μας μακιγιάζ!!! 

Ακολούθησε η εφαρμογή της δεύτερης & τρίτης σκιάς & πολύ καλό ανακάτεμα, σχηματισμός & γέμισμα φρυδιών με μολύβι, η εφαρμογή του κραγιόν & να το τελικό αποτέλεσμα!!! 

Εδώ η διαδικασία της φίλης μου:

Κ εδώ όλα τα όμορφα κορίτσια που πήραν μέρος στο σεμινάριο με το τελικό τους μακιγιάζ!!!




Τέλος πριν φύγουμε  δοκιμάσαμε στα μαλλιά μας το Exotic oil της Lorvenn για δυνατά, λαμπερά, ανάλαφρα βαμμένα μαλλιά που όπως λέει μας χαρίζει προστασία, θρέψη, λάμψη & μεταξένια υφή & ο ΝΑΙ το κάνει!!! Κ λάβαμε κάποια δωράκια τα οποία ήταν ένας οδηγός για τα χρώματα που μας προτείνει  η αισθητικός σύμφωνα με το δέρμα μας, το σφουγγαράκι που καθαρίσαμε την κρέμα απολέπισης, το σφουγγαράκι του make-up, το πινελάκι που εφαρμόσαμε τις σκιές & 2 δείγματα των 15ml με 1 κρέμα απολέπισης με Κόκκους Jojoba για κάθε τύπο δέρματος & 1 μάσκα περιποίησης με Πράσινο άργιλο & Αλόε βέρα για μικτό-λιπαρό δέρμα & για όσες το επιθυμούσαμε μια πρόσκληση απο την Lorvenn για να εφαρμόσουν στα μαλλιά μας την χρωματική πρόταση που μας ταιριάζει σύμφωνα με τους νέους οδηγούς της!!! 

Περάσαμε πραγματικά τέλεια & σίγουρα θα ξαναπάω με την πρώτη ευκαιρία!!! Για να καταλάβετε στη φίλη μου είπα "Α να σου πώ την Τετάρτη τάδε ώρα να είσαι σπίτι μου!!! Μας έκλεισα να πάμε στο σεμινάριο της Seventeen" & της το έκανα έκπληξη!!! Να λοιπόν μια καλή ευκαιρία να κάνετε έκπληξη στη φίλη σας!!!  ;-D
Πώ πώ ελπίζω να μην ξέχασα τίποτα!!! 
Για να δηλώσετε συμμετοχή για τα σεμινάρια της Seventeen πατήστε εδώ!!!
Εδώ μετά απο 2-3 ώρες γυρνώντας σπίτι!!! Εσείς έχετε πάει σε κάποιο σεμινάριο? Αν όχι θα θέλατε να πάτε??? Αν ναι θα πηγαίνατε ξανά??? 
Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!

12 σχόλια:

  1. έχω πάει και είναι πολύ ωραία και φοβερή ατμόσφαιρα!!!!πολύ σου πάει αυτή η μάσκαρα!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!! Όντως το κλήμα τέλειο!!! Την μάσκαρα την αγάπησα & σίγουρα θα μπει στη συλλογή μου!!! <3

      Διαγραφή
  2. Αχ τι ωραία. Φαίνεται να περάσατε τέλεια. :)
    Ήταν να έρθω κι εγώ αλλά δεν τα κατάφερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ήταν πάρα πολύ όμορφα & σίγουρα θα ξαναπάω!!! Θα τα καταφέρεις σίγουρα την επόμενη!!! <3

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο event... Χαίρομαι που η Seventeen είναι ανεπτυσσόμενη εταιρεία. Θα ήθελα να ρωτήσω για κάτι που διάβασα χωρίς να καταφέρω να βρω άλλες πληροφορίες.. Ξέρετε αν εκτός από μακιγιάζ, η Seventeen έχει βγάλει και λαδάκι μαλλιών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλή μου!!! Είναι αυτό που αναφέρω στο post απο την Lorvenn!!! Ανήκουν στον ίδιο όμιλο!!! Αν έχεις την ευκαιρία να πας!!! Εγώ δήλωσα είδη να ξαναπάω!!!

      Διαγραφή
  4. Εχω παρει προσφατα το νεο ρουζ της seventeen pearl blush powder..Ειναι πολυ ωραιο κ πολυ σταθερο..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν πολύ καλή απόδοση!!! Έχω 2 & τα έχω καταευχαριστηθεί!!! Να είσαι καλά & εύχομαι να τα χαρείς!!!

      Διαγραφή
  5. πολυ καλα φαινονται, σιγουρα θα δοκιμασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kai egw tha epithumousa na paw se ena tetoiou eidous seminario...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε μια αίτηση παραπάνω στο λινκ που έχω βάλει κούκλα μου!!! Να πας είναι πολύ όμορφα! :)

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...