Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Mastic Spa Oinostherapy Body Wine Milk !!!

Ξεκινάω με κάτι άσχετο & ανεξάρτητο της ανάρτησης!!!

Ξέρω πως αργώ να κάνω καινούρια Post όμως έχω βάλει 2-3 στόχους:
1) Να τελειώνω πρώτα ότι προϊόν έχω ανοιχτό πριν ανοίξω οτιδήποτε άλλο!

2) Να γράφω για κάτι όταν πραγματικά είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα του όσο & αν μου πάρει αυτό!
3) Να είμαι αντικειμενική με όλα για να μπορώ πραγματικά να βοηθήσω τα άτομα που με εμπιστεύονται διαβάζοντας οτιδήποτε & αν γράψω & πάνω απ' όλα. . .
4) ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!!! Ειλικρινής & αληθινή όπως πάντα!!! Αγαπώ αυτό που κάνω & το κάνω απο χόμπι μεν αλλά υπεύθυνα!!!

Κ πάμε λοιπόν να δούμε το Body Wine Milk απο την σειρά Oinostherapy της Mastic Spa!!!
Πριν απο δυο μήνες περίπου οι αγαπημένες μου Pasxalia & Zampia από το blog F F F ♥ FAMILY ♥ FASHION ♥ FOOD (η αγαπημένη Pasxalia κάνει & βιντεάκια στο Youtube στο κανάλι pasxi1983 περάστε μια βόλτα απο το blog & το κανάλι είναι άψογες!!!) έκαναν ένα διαγωνισμό με 10 τυχερές & ήμουν μια απο αυτές!!! Ευχαριστώ πολύ κορίτσια &  Mastic Spa για την ευκαιρία της δοκιμής!!! 

Μερικές λεπτομέρειες για το προϊόν απο την Mastic Spa!!! 
Να προσθέσω πως η τιμή του είναι 13,90€!!!

Κ τώρα η άποψή μου!!! 
Έχω είδη φτάσει το μπουκαλάκι στο μισό οπότε μπορώ να έχω ξεκάθαρη άποψη για αυτό το προϊόν!!! Αρχικά με δίχασε!!! Σε αντίθεση με όλα τα άλλα προϊόντα της Mastic Spa, που έχω ακούσει απο άλλα κορίτσια, δεν μου θύμισε με τίποτα την μυρουδιά της μαστίχας ούτε για 1 δευτερόλεπτο!!! Έχει αρκετά έντονα την μυρουδιά του κρασιού, όμως. . . δεν με ενόχλησε καθόλου το αποτέλεσμα που αφήνει στην μυτούλα μου!!! Κ είχα συνηθίσει σε λίγο πιο πηχτά γαλακτώματα εντελώς τυχαία που επίσης δεν με ενόχλησε σε κάτι γιατί αφού ήταν πιο ρευστό είχα ακριβώς την αίσθηση του πόσο πρέπει να βάλω!!! ;-))) !!! Όσο για το αποτέλεσμα που αφήνει στο δέρμα μου. . . ενυδατωμένο, λαμπερό & μαλακό!!! Τι άλλο να ζητήσω??? Κάνει ότι λέει & αυτό μου αρκεί!!! Την τιμή της δεν την ήξερα μπήκα & την είδα απο το sait της Mastic Spa! Ομολογώ πως μου φάνηκε πολύ καλή!!! Νομίζω πως θα την αγόραζα ξανά & αυτό οφείλεται 99% στο ότι κάνει αυτό που λέει!!! Έμεινα αρκετά ευχαριστημένη!!! 

Το sait της Mastic Spa θα το βρείτε εδώ!
Επίσης θα τους βρείτε Στο Facebook εδώ!

Κ έχουν & μια προσφορά κόλαση αυτές τις μέρες που θα βρείτε εδώ!!!


Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει??? 
Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!

16 σχόλια:

  1. σε βρισκω πολυ αντικειμενικη και πολυ χαιρομαι που δεν επηρεαζεσαι επειδη καποιο προιον το ελαβες ως δωρο. μπραβο! και εγω ειμαι ετοιμη να γραψω review για καποια προιοντα Mastic spa και μπορω να πω πως ειμαι πολυ ικανοποιημενη απο την αποδοση τους. φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νατάσα μου!!! Μόλις διάβασα & την ανάρτηση σου!!! Είναι απο τα προϊόντα που κάνουν ότι λένε & αυτό το εκτιμώ σε οποιαδήποτε εταιρία & αν ανήκουν! Αν μη τι άλλο εκτός απο μένα θα το δοκιμάσουν & άλλα άτομα & είναι καλό να έχουν μια σωστή ενημέρωση!!! Να είσαι πάντα καλά!!! Σμουάτσ!!! ;-)))

      Διαγραφή
  2. πολυ ωραιο ποστ!
    Και μου αρεσει που το εκανες πολυ ηλικρεινες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου!!! Πάντα με ειλικρίνεια!!! Σας το οφείλω!!! Να είσαι καλά!!! <3

      Διαγραφή
  3. prepei na dokimasw kai egw epitelous kati apo mastic spa!!! zileuw !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω τα Mastic Spa! Όντως είναι πολύ ενυδατικά προϊόντα,δεν αφήνουν λιπαρότητα στο δέρμα,μυρίζουν φανταστικά και πάνω απ'όλα είναι φυτικά και Ελληνικά!Η τέλεια επιλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα!!! Στηρίζουμε την Ελληνική αγορά & φυσικά αγαπάμε προϊόντα που κάνουν ότι λένε!!! Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  5. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει τύχει -ακόμα- να δοκιμάσω κάτι από Mastic Spa! όμως έχω διαβάσει καλές κριτικές για τα προίόντα τους! Είναι και Ελληνική εταιρία... επομένως πολλά συν+!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα προιόντα mastic spa και θα τα δοκιμάσω σίγουρα κάποια στιγμή! Ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήταν χαρά μου αν δοκιμάσεις να ακούσω την άποψη σου!!! Να σαι καλά!!!

      Διαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..κι εγώ στην αρχή είχα ένα θέμα με την μυρωδιά αλλά τώρα μου αρέσει σαν προϊόν πολύ!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...