Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Bohemian Rhapsody ~ 10 Eyeshadow Pallette By NYX

Κ ναι μπορώ να βρώ ότι βρήκα καινούρια αγαπημένη παλέτα!!! Κ εξηγώ!!! 
Πριν απο 2 μήνες περίπου κέρδισα ένα πανέμορφο giveaway απο την λατρεμένη μου Katmar1978 την οποία είχα την χαρά να την γνωρίσω & απο κοντά & εύχομαι να συναντήσω ξανά!!! Μέσα σε όλα τα δώρα είχε & αυτή την παλέτα & μια & η NYX είχε ανοίξει μόλις λίγους μήνες στην Ελλάδα είχα σκάσει που δεν είχα την δυνατότητα να δοκιμάσω κάτι γιατί είμαι Αθήνα & το κατάστημα Θεσσαλονίκη & τέλος πάντων είχα φάει τα σίδερα να δοκιμάσω!!! Έτσι η καλή μου τύχη & η γλυκιά Κατερίνα μου έδωσαν αυτή τη δυνατότητα & ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ η διαίσθηση μου δεν με γέλασε!!! Δεν είναι μόνο ότι κέρδισα μια παλέτα, είναι ότι κέρδισα ΤΗΝ παλέτα που θα διάλεγα γιατί αυτά είναι τα χρώματα μου αυτή την εποχή!!! Ε με το που μπήκα σπίτι το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αντιγράψω ένα 10 χρονο & να τρέξω να την δοκιμάσω λες & δεν υπήρχε αύριο(ξέρετε φαντάζομαι ότι πρώτα ξεκίνησα με τις φώτο, το δικό μου μικρόβιο & μετά πέταξα σαν το πουλάκι να ξεκινήσω τη δοκιμή. . .)!!! 
Εδώ είναι η εξωτερική συσκευασία της παλέτας μου άρεσε πάρα πολύ γιατί εκτός από τα κλασικά έχει επάνω & τις αποχρώσεις & έτσι έχεις μια πρώτη ιδέα για το τι χρώματα έχει μέσα!!!

 
 Εδώ η συσκευασία της παλέτας!!! Αγαπώ αυτά τα γράμματα & την βρίσκω πολύ κομψή & εύχρηστη έτσι ώστε να την κουβαλάς & μαζί σου!!!
 Εδώ αν & το φλας μου έκανε νάζια είναι το εσωτερικό της παλέτας που αποτελείται απο 10 σκιές σε γήινες αποχρώσεις απο τις οποίες οι 5 επάνω έχουν χρυσόσκονη ενώ οι 5 κάτω είναι ματ!
 Ελπίζω να καταφέρετε να δείτε την απόδοση τους!!! Εγώ τις λάτρεψα!!!


 Κ παρακάτω 2 μακιγιάζ απο τα τόσα που έχω κάνει μέχρι τώρα!!! Πραγματικά μου έχει λύσει τα χέρια!!!

 Ένα απογευματινό μακιγιάζ με τις σκιές 7-6-4

Ένα πρωινό με τις σκιές 7-6-5

& δεν θα μπορούσα να φύγω έτσι χωρίς να αναφέρω κάποια όχι & τόσο σημαντικά αλλά ωστόσο αρνητικά!!! Το ένα είναι ότι η σκιά θρυμματίζεται πάρα πολύ εύκολα καθώς προσπαθείς να πάρεις την ποσότητα που θες! Δοκίμασα με χέρι, με πινέλο στεγνό η βρεμένο, γενικά με ότι & αν είχα σπίτι & το αποτέλεσμα ήταν πάντα το ίδιο!!! Το δεύτερο είναι ότι αν & δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα primer(γενικά στη ζωή μου) κρατάνε περίπου 5-6 ώρες & μετά βγάζουν πόδια & φεύγουν σιγά σιγά(όχι εντελώς & δεν είναι ενοχλητικό γιατί δεν μαζεύονται να κάνουν αυτή την γραμμή στην ένωση του ματιού)!!! Πιστεύω ότι κανένα απο τα 2 δεν είναι κ τόσο σημαντικά προβλήματα καθώς όπως είπα μπαίνει στη τσάντα & τσακ-τσακ ανανεώνεσαι στο πι & φι!!! Σίγουρα 1000% έχει μπει μέσα στη καρδιά μου & σίγουρα θα την ξαναπάρω στο μέλλον!!! Την αγαπώ απλά!!! ♥ 

Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την ΝΥΧ εδώ!
Καθώς & στη σελίδα τους στο Facebook εδώ!

Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει??? 
Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!




12 σχόλια:

  1. καλημερα ρενατα μου! οντως ωραια παλετιτσα και αυτη! μαρεσει που εχει γιηνα χρωματα και ειναι ιδανικη για καθημερινο-πρωινο μακιγιαζ! μεγια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά καρδιά μου!!! Είναι όντως υπέροχη!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  2. megies fenete iperoxi!!! exw faei ena kollima me kore teleytea k de nomizo oti exei paletes.alla ayti th atin dokimazz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να ακούσω την άποψη σου σε περίπτωση που την πάρεις τελικά!!! Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  3. με την περιγραφή σου,την ερωτεύτηκα και εγώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήρθα τυχαία σε επαφή με τα προϊόντα NYX όταν πήγα στην Αμερική και πραγματικά μπορώ να πω ότι τα λατρεύω! Αν ενθουσιάστηκες τόσο με τις σκιές (που είναι όντως φανταστικές!) που να δοκιμάσεις τα απίστευτα κραγιόν τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εύχομαι όσο δεν φαντάζεσαι!!! Θέλω πολύ να δοκιμάσω & άλλα προϊόντα απο την NYX!!! Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...