Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Σεμινάριο Seventeen No2!!!

Καλησπέρα αγαπημένες! Πριν 2 μέρες βρέθηκα για δεύτερη φορά στα σεμινάρια που διοργανώνει η Seventeen στο Σύνταγμα(εμένα εκεί είναι πιο κοντά μου αλλά γίνονται & σε άλλα μέρη της Ελλάδος, δείτε την πρώτη μου εμπειρία εδώ) & φυσικά όπως πάντα θέλω να το μοιραστώ μαζί σας!!!
Μπαίνοντας στην αίθουσα συναντάς τον παράδεισο της γυναίκας!!!
Καθαριστικά, scrub, λοσιόν, μάσκαρα. . .
κρέμες, λαδάκια, πούδρες, κραγιόν. . .
Make up, κονσίλερ, μολύβια  ματιών & φρυδιών κτλ. . .
Κ ένα υπέροχο μπουφέ υποδοχής με καφέ ή χυμό & κουλουράκια(μιάμ-μιάμ)!!!
Αυτή τη φορά πήγα μαζί με την φίλη μου & την ξαδέρφη μου! Εγώ επέλεξα το 1, Η ξαδέρφη μου το 2 & η φίλη μου το 3!!! Κ τα 3 εξίσου εντυπωσιακά!!!

Πριν απο όλα όμως ξεκινήσαμε με τη σωστή διαδικασία καθαρισμού του προσώπου η οποία έχει ως εξής:
  • Ντεμακιγιάζ ματιών & χειλιών
  • Γαλάκτωμα καθαρισμού για το υπόλοιπο πρόσωπο
  • Καθαρισμός με νερό & σαπούνι
  • Τονωτική λοσιόν
  • Κρέμα ματιών
  • Κρέμα προσώπου
Κ έξτρα:
  • Πίλινγκ 1 ή 2 φορές την εβδομάδα
  • Μάσκα κάθε 10 με 15 μέρες

(Σας περιγράψω αναλυτικά την διαδικασία καθαρισμού στο blog All beauty included εδώ)

Κ μετά περάσαμε στη διαδικασία του μακιγιάζ! Πρώτα το πρωινό & αμέσως μετά μετατροπή σε βραδινό!!!
Ξεκινήσαμε με την εφαρμογή του Anticernes Νο18 Mint για κάλυψη σε κόκκινα σημάδια & ατέλειες, επόμενο βήμα η εφαρμογή του make up Natural Velvet Longlasting Matte Foundation Νο05 Medium Beige, αμέσως μετά το κονσίλερ Ideal Cover Liquid Concealer Νο05 Beige & τέλος πούδρα Natural Silky Compact Powder 8 Beige για να αφαιρέσουμε την λιπαρότητα!!!
Για αυτό το μακιγιάζ λοιπόν χρησιμοποίησα τα παρακάτω προϊόντα!!!
Σκιές: Silky Shadow Base Νο107 στο πάνω βλέφαρο & Silky Shadow Satin Νο215 στις κάτω βλεφαρίδες & Για τα μαγουλάκια Pearl Blush Powder No01
Αγαπημένη καφέ μάσκαρα The Stylish No03
Το καφέ μολύβι Super Smooth Eye Liner Pensil No05
Κραγιόν Matte Lasting Lipstick Νο15 με SPF 15
Κ να το πρωινό μου αποτέλεσμα!!!
Αμέσως μετά με μια μικρή μετατροπή στο κραγιόν & προσθήκη σκιάς στο κόκαλο του ματιού & έτοιμο & το βραδινό μου μακιγιάζ!!!

Εδώ είναι όλα τα κορίτσια που πήραν μέρος στο σεμινάριο καθώς & η Χρύσα η αισθητικός που μας βοήθησε!!!

Πάνω το μακιγιάζ της ξαδέρφης μου & 
κάτω το μακιγιάζ της φίλης μου!!!

Στο τέλος δοκιμάσαμε & το λαδάκι μαλλιών Exotic oil της Lorvenn για το οποίο έχω κάνει αναφορά απο την προηγούμενη εμπειρία μου στο σεμινάριο εδώ!!!

Κ λάβαμε & αυτή τη φορά σαν δώρα τον οδηγό για τα χρώματα που μας προτείνει  η αισθητικός σύμφωνα με το δέρμα μας, το σφουγγαράκι που καθαρίσαμε την κρέμα απολέπισης, το σφουγγαράκι του make-up, το πινελάκι που εφαρμόσαμε τις σκιές & για όσες το επιθυμούσαμε μια πρόσκληση απο την Lorvenn για να εφαρμόσουν στα μαλλιά μας την χρωματική πρόταση που μας ταιριάζει σύμφωνα με τους νέους οδηγούς της!!! 

Όπως καταλαβαίνετε δήλωσα είδη συμμετοχή για το επόμενο σεμινάριο & ανυπομονώ να ζήσω για άλλη μια φορά αυτή την εμπειρία!!! Αν θέλετε & εσείς να δηλώσετε συμμετοχή & να περάσετε 3 ώρες περιποίησης & καλοπέρασης πατήστε εδώ! Υπόσχομαι πως θα περάσετε τέλεια!!! ♥


Εσείς έχετε πάει σε κάποιο σεμινάριο? Αν όχι θα θέλατε να πάτε??? Αν ναι θα πηγαίνατε ξανά??? 
Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!! ♥

6 σχόλια:

  1. υπεροχο Ρενακι μου!!!και νομιζω οτι λατρεψα το μακιγιαζ σου!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο! Έχω δηλώσει κ εγώ συμμετοχή και περιμένω να γίνει κ στην πόλη μου για να πάω!:)

    dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου αρέσει πάρα πολύ! Είναι πολύ ενδιαφέρον!!! Σου εύχομαι να πας σύντομα!!! να εισαι καλά!!!

      Διαγραφή
  3. Αγαπώ Seventeen χρόόόνια τώρα και χρησιμοποιώ πολύ τα προϊόντα της! Μου άρεσε το τελικό αποτέλεσμα του μακιγιάζ σου! Αλλά και οι τρεςι σαςκούκλες! Κι εγώ σκέφτομαι να δηλώσω συμμετοχή αλλά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να βρω χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δηλώσεις θα περάσεις τέλεια!!! Ευχαριστούμε καλή μου!!! <3

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...