Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Body Vanilla Lotion by Mastic Spa!!!

Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για το τρίτο προϊόν απο τα Mastic Spa, τον μεγάλο μου έρωτα!!! Body Vanilla Lotion!!! Δεν ξέρω καν απο που να αρχίσω. . . Βρείτε την γνώμη για το πρώτο προϊόν εδώ & το δεύτερο προϊόν εδώ!

Εδώ είναι οι πληροφορίες που δίνει το Sait των Mastic Spa & η τιμή του! 
 Ας δούμε την άποψη μου λοιπόν:
 Αρχικά να πώ ότι μου άρεσε πάρα πολύ η συσκευασία γιατί όπως πάντα είναι πολύ προσεγμένη & πρακτική με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζουμε επάνω & για το τέλος είναι πολύ δροσερή, όταν την αγγίζεις νιώθεις μια υπερτέλεια δροσιά!!!
Όσο αναφορά το περιεχόμενο??? Κάνει όλα όσα λέει & με το παραπάνω. . . Είναι & απαλό & ενυδατικό & χαλαρωτικό. . . Μου άρεσε η σύσταση του γιατί είναι υγρή & απλώνεται πολύ εύκολα & απορροφάται σε λιγότερο απο 1-2 λεπτά, όσο για την μυρουδιά του θα μπορούσα να το κάνω κολιέ & να το φοράω όλη μέρα μόνο & μόνο για να το μυρίζω!!! Σε μένα η διάρκεια του στο δέρμα μου όσο αφορά την μυρουδιά του είναι περίπου 6-8 ώρες & το χρησιμοποιούσα 1 ή 2 φορές την ημέρα ανάλογα τις ανάγκες του δέρματος μου! Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη!!!
Τι δεν μου άρεσε: 
Ένα & μόνο ένα!!! Κ αυτό στην συσκευασία. . . Στην πρώτη φωτογραφία καθώς & στη φωτογραφία του sait το βλέπουμε κλειστό! Στην τρίτη φωτογραφία παρατηρείτε ένα άσπρο σωληνάκι το οποίο για να καταφέρω να το ξεβιδώσω χρειάστηκα 2 πένσες. . . :-/ !!! Κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά όταν πριν το ξεβιδώσω προσπάθησα να βγάλω το προϊόν απο την αντλία & δεν κουνιόταν με τίποτα!!! Διάβασα σε άλλα blog για την συσκευασία & σχεδόν όλα έγραφαν πώς ανοίγουν το μπουκάλι για να βάλουν το προϊόν! Εκεί αναρωτήθηκα! Λέω δεν μπορεί η εταιρία να στέλνει ελαττωματικά μπουκάλια σε όλες άρα απο κάπου θα πρέπει να ανοίγει & έτσι το βρήκα!!! Πραγματικά όμως έφαγα 2 μέρες μέχρι να το βρώ & μετά δοκίμασα τις πένσες καθώς με το χέρι δεν κουνιόταν καν!!!

Θα το έπαιρνα ξανά???
Ναι & πάλι ναι!!! Τα 18€ δεν είναι λίγα βέβαια αλλά όπως σας έχω είδη πει με τις υπέροχες προσφορές που βάζουν κατά καιρούς & πολύ συχνά είναι εύκολα προσβάσιμα σε όλες!!!

Δείτε κάποιες προσφορές εδώ!
Το sait της Mastic Spa θα το βρείτε εδώ!
Επίσης θα τους βρείτε Στο Facebook εδώ!


Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Αν όχι θα το δοκιμάζατε? Έχετε δοκιμάσει κάποιο άλλο προϊόν απο την εταιρία Mastic Spa?

2 σχόλια:

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...