Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Moisturant by Mastic Spa!!!

Ήρθε η ώρα για το τέταρτο προϊόν απο την εταιρία Mastic Spa, το Moisturant! Δείτε εδώ το πρώτο, το δεύτερο & το τρίτο προϊόν που μου έστειλε η εταιρία!

Εδώ είναι οι πληροφορίες που δίνει το Sait των Mastic Spa & η τιμή του!
Κ ας περάσουμε στην άποψη μου για το προϊόν!
Όπως σε όλα τα προηγούμενα προϊόντα τις εταιρίας έτσι & σε αυτό λάτρεψα την συσκευασία! Προσεγμένη τόσο εξωτερικά όσο & εσωτερικά!
Λοιπόν & αυτό το προϊόν με δίχασε γιατί αρχικά δεν ήξερα τι ήταν(Ναι είμαι φυσική ξανθιά & το χαίρομαι ;-))) ) & μετά που το ξαναδιάβασα(1,2. . . 10 φορές. . . ;-Ρ) τότε κατάλαβα!!! Έχει πολύ ωραία υφή, απλώνεται όμορφα & εύκολα όπως μια κρέμα προσώπου & μου αρέσει το αποτέλεσμα που αφήνει στο δέρμα μου! Απορροφάται αμέσως & δεν αφήνει ούτε ίχνος λιπαρότητας χωρίς να αφήνει το δέρμα αφυδατωμένο! Εννοείται η τέλεια μυρουδιά της την οποία αγαπώ!!! 
Την χρησιμοποιούσα συνήθως μια φορά την μέρα πριν την ενυδατική μου! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη & το καλύτερο απ' όλα είναι πως θέλει πολύ λίγη ποσότητα για να κάνει δουλειά οπότε κρατάει αρκετά(Αν θυμάμαι καλά η φωτογραφία είναι μετά απο 5 εφαρμογές)!!!

Τι δεν μου άρεσε!
Στο προϊόν απολύτως τίποτα! Ήταν μια χαρά & με το παραπάνω! Με την τιμή έπαθα ένα μικρό σοκ αλλά να ναι καλά οι συχνές προσφορές τις εταιρίας που μας δίνετε η δυνατότητα να μας έρθει πιο οικονομικά!!! 

Θα το έπαιρνα ξανά???
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν ξέρω!!! Γιατί δεν είναι για τον τύπο επιδερμίδας μου & θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι πιο κατάλληλο για την δική μου επιδερμίδα!

Δείτε κάποιες προσφορές εδώ!
Το sait της Mastic Spa θα το βρείτε εδώ!
Επίσης θα τους βρείτε Στο Facebook εδώ!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Αν όχι θα το δοκιμάζατε? Έχετε δοκιμάσει κάποιο άλλο προϊόν απο την εταιρία Mastic Spa?

2 σχόλια:

  1. ενδιαφέρον!!! η mastic spa εχει γενικά πολυ καλα προϊόντα...
    φιλια απο http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κούκλα μου! Συμφωνώ! Σε ακολουθώ είδη! Φιλιά!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...