Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Mini Lovie Haul!!!

Καλή σας μέρα όμορφες!!! Σήμερα έχω ένα junior haul!!! Σε μια βόλτα μου περνώντας τόσο απο τον σταθμό στο Σύνταγμα αλλά & απο τον Αγ. Αντώνιο πέρασα μια βόλτα απο το σταντ της lovie κ το κατάστημα ανάλογα!!! 
Απο το σταντ στο Σύνταγμα πήρα αυτά τα 2 ασετόν, το ένα με άρωμα χαμομήλι & το άλλο με τριαντάφυλλο! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη & απο την μυρουδιά τους όσο & απο το αποτέλεσμα τους!!! Καθαρίζουν τέλεια χωρίς να ξεραίνουν τα νύχια!!!
Από το κατάστημα του Αγ. Αντωνίου πήρα αυτά τα 3 "αυτοκόλλητα" για νύχια! Για την ακρίβεια, δεν είναι ακριβώς αυτοκόλλητα. . . Βάζεις βάση & όσο είναι υγρή το κολλάς επάνω, το στρώνεις & έχεις έτοιμο μανικιούρ!!! 
Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα για να σας πώ εντυπώσεις!!!

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει??? Αν όχι θα τα δοκιμάζατε??? Ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! Ρένα!!!

10 σχόλια:

  1. Σου προτείνω και το πράσινο ασετόν νομίζω με αλόη! Δεν μυρίζει κάπως ιδιαίτερα αλλά είναι πάρα πολύ καλό! ;)
    Σου έχω στείλει και πρόσκληση για το zampple. Αν θες να γραφτείς μπορείς να πεις ότι το γνώρισες από μένα ή να δεχτείς την πρόσκληση και να πάρουμε και οι δύο από 50 επιπλέον πόντους! ;)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου! Θα το δοκιμάσω! Έχω κάνει είδη προεγγραφή στο zampple όμως σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα,τέλεια τα ασετον, τωρα τα στικερ χμμ προτιμώ το φυσικό βάψιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια & εγώ πρώτη φορά πήρα κάτι τέτοιο!!! Η πορεία θα δείξει αν θα ξαναπάρω!!! Να σαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Είχα πάρει το ασετόν (πράσινο) νε Αλόη Βέρα που σου προτείνει και η Ms. Lollipop και εντάξει, απλά καλό! Τα αυτοκόλλητα ή βάσεις νυχιών θα ήθελα να δοκιμάσω, μου φαίνονται πολύ καλά και όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συγκεκριμένα τα πήρα γιατί δεν ήθελα αυτή τη μυρουδιά που αφήνει το κλασικό ασετόν! Αυτό με την αλόη το έχω στα υπόψιν μόλις τελειώσω αυτά αλλά έχω μέλλον ακόμα!!! Τώρα τις ταινίες θα την δοκιμάσω τώρα το ΣΚ & θα σας πώ αρχική εντύπωση!!! Love u!

      Διαγραφή
  4. Θα δοκίμαζα τα αυτοκολλητάκια για τα νύχια, φαίνονται όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας βάλω & εγώ την δική μου τώρα το ΣΚ γιατί ακόμα δεν έχω άποψη, αν στο μεταξύ τα δοκιμάσεις θα περιμένω την δική σου!!! Να σαι καλά!!!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου!!! Έχεις πολύ όμορφο blog!!!!
    Γραφτηκαμε!!!
    Θες να ερθεις και μια βολτα απο το δικο μας???
    Please!!! Αν θέλεις κάνε μας και ένα like στο fb!!!
    Lets us know!!! Και απο εμας οτι θελεις!!!!
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...