Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Olive Facescrub by Mastic Spa!

Καλή σας μέρα!!! Πριν απο ένα μήνα περίπου ο Κύριος Σόδης απο τα Mastic Spa μου έστειλε 5 προϊόντα για δοκιμή! Αποφάσισα να σας κάνω ξεχωριστά post για το καθένα για να μην σας γεμίζω με κατεβατά! Θα ήθελα όμως πρώτα να σας παραπέμψω στη συμβολή της μαστίχας

Το προϊόν για το οποίο θα σας μιλήσω σήμερα είναι το 

Εδώ είναι οι πληροφορίες που δίνει το Sait των Mastic Spa & η τιμή του!

Κ ας πάμε στην δική μου άποψη για το προϊόν! 
Το χρησιμοποιώ εδώ & ένα μήνα, 2 φορές την εβδομάδα! Σίγουρα είναι αρκετά καλό & σε γενικές γραμμές είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη! Όμως με προβλημάτισαν 3 πράγματα:

1) Η αντλία δεν ήταν καθόλου βολική, όχι σαν συσκευασία, αλλά πρέπει να το πάταγα κ 15 φορές για να βγάλει προϊόν, υποθέτω ότι κάτι την έχει φρακάρει!

2) Αν & καθαρίζει υπέροχα, το κουκούτσι ελιάς το ένοιωθα πολύ σκληρό στο πρόσωπό μου! Τώρα θα μου πείτε κουκούτσι είναι τι περίμενες??? Κ ναι θα έχετε & δίκιο σαφώς! Απλά οφείλω να το αναφέρω!

3) Το αυτονόητο νομίζω! Η τιμή του!!! Ναι είναι υπέροχο, ναι κάνει δουλειά, ναι μυρίζει υπέροχα αλλά 19€??? Wow!!! Βέβαια η εταιρία κάνει υπέροχες προσφορές συνέχεια & μπορείτε να το πάρετε σαφώς οικονομικότερα!
Θα το αγόραζα λοιπόν σίγουρα ξανά σε κάποια προσφορά γιατί δουλειά κάνει αλλά δεν μου επιτρέπει η τσέπη μου να το σκέφτομαι αλλιώς!!!

Μπαίνοντας σήμερα να δώ τις πληροφορίες απο το sait έπεσα πάνω στις προσφορές εδώ! Αν θέλετε περάστε μια βόλτα! Δεν μου ζήτησε κανένας να το βάλω αυτό απλά σαν άνεργο παιδί σκέφτομαι & την δική σας τσέπη! Αξίζει η δοκιμή!!! 
Βρείτε τους & στο Facebook εδώ!

Έρχεται σύντομα η άποψη μου & για τα υπόλοιπα καθώς ξεκίνησα την δοκιμή απο την πρώτη μέρα & έτσι τα έχω ευχαριστηθεί όλα!!!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Αν όχι θα το δοκιμάζατε? Έχετε δοκιμάσει κάποιο άλλο προϊόν απο την εταιρία Mastic Spa?

2 σχόλια:

  1. ομορφο το blog σου και το post...αυτο ειναι το δικο μου blog http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/ θα χαρω να του ριξεις μια ματια...ααα στο σεμιναριο της seventeen πηγα κι εγω λιγες μερες μετα απο σενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...