Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Deep Hydra Mask by Mastic Spa!

Ας περάσουμε στο δεύτερο προϊόν που μου ήρθε απο την Mastic spa η μάσκα Deep Hydra Mask!!! Σας έχω μιλήσει για το πρώτο εδώ

Εδώ είναι οι πληροφορίες που δίνει το Sait των Mastic Spa & η τιμή του! 

Κ ας πάμε στην άποψή μου!
 Καταρχήν μου αρέσουν πολύ γενικά οι συσκευασίες των Mastic Spa πάνω απ' όλα γιατί είναι πολύ προσεγμένες! 
 Στη προκειμένη πρόκειται για μία μάσκα προσώπου Peel off για αφυδατωμένο δέρμα με λεπτές γραμμές & ρυτίδες(Peel off είναι η μάσκα που όταν στεγνώσει αφαιρείται ολόκληρη σας ένα δεύτερο δέρμα)
 Καταρχήν να ξεκινήσω λέγοντας πως δεν έχω ούτε ξηρή επιδερμίδα, ούτε λεπτές γραμμές αλλά ούτε & ρυτίδες ακόμα ευτυχώς! Παρ' όλα αυτά αυτό το μήνα που μας πέρασε είχα ταλαιπωρήσει πάρα πολύ το δέρμα μου σε άσχημο βαθμό οπότε ήρθε & έδεσε! 
Τι μου άρεσε: όπως πάντα κάνει όλα όσα λέει αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το φως & η λάμψη υγείας που είχε το πρόσωπο μου όταν την αφαιρούσα & φυσικά το πόσο απαλό άφηνε το δέρμα μου!

Τι δεν μου άρεσε: όπως λέει επάνω στη συσκευασία απλώνεται με μια μικρή σπάτουλα την οποία δεν είχα οπότε έπρεπε να το απλώνω με το χέρι κάτι που ήταν πολύ δύσκολο για 2 λόγους! Η υφή του είναι σαν ρευστής καραμέλας οπότε ένιωθα σαν ζαχαροπλάστης όταν την άπλωνα γιατί ήταν δύσκολη η εφαρμογή της με αποτέλεσμα όταν στεγνώνει να μην έχει μπει ομοιόμορφα παντού & αλλού να αφαιρείται κανονικά, ενώ αλλού ήταν ακόμα υγρή! Βέβαια τα σημεία που δεν είχε στεγνώσει δεν ήταν προβληματικά & έβλεπα πως εκεί είχα βάλει παραπάνω προϊόν απο όσο χρειαζόταν, αλλά, θα προτείνω σε όποια θελήσει να την αγοράσει να προμηθευτεί μια σπάτουλα καλού κακού!

Σχετικά με την τιμή: όπως σας έχω πει οι αρχικές τους τιμές σε κάποιους μπορεί να φανούν όχι τσουχτερές ακριβώς αλλά παραπάνω απο όσο σηκώνει η τσέπη τους στη δεδομένη φάση που ζούμε! Όμως η εταιρία βάζει τόσο καλές προσφορές που θα έχετε την ευκαιρία να τα αγοράσετε σε πολύ οικονομικότερες τιμές κάτι που σαν μελλοντική πελάτισσα προσωπικά το εκτιμώ! Δείτε κάποιες προσφορές εδώ!

Αν θα την αγόραζα: ναι θα την αγόραζα ξανά! Μου άρεσε πάρα πολύ το αποτέλεσμα που έδινε στο δέρμα μου & η μυρουδιά του & θα ήταν σίγουρα στο καλάθι αγορών μου μελλοντικά!

Το sait της Mastic Spa θα το βρείτε εδώ!
Επίσης θα τους βρείτε Στο Facebook εδώ!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Αν όχι θα το δοκιμάζατε? Έχετε δοκιμάσει κάποιο άλλο προϊόν απο την εταιρία Mastic Spa?

2 σχόλια:

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...