Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Bonofit & Essensial Cream from Kleraderm!!!

Πριν απο 2 μήνες περίπου έλαβα 4 δείγματα απο την εταιρία Kleraderm που βρίσκετε στην Ιταλία!!! Ήταν 2 δείγματα της κρέμας Bonofit cream στα 3ml & 2 της Essensial cream στα 5ml απο την σειρά Antiage!!! Δεν είχα ακούσει ξανά για αυτήν την εταιρία! Έτσι βλέποντας την σε κάποιο ξένο sait που έκανε διαγωνισμό πήρα το θάρρος να την ρωτήσω αν θα μπορούσα να δοκιμάσω κάτι απο την εταιρία καθώς δεν είχα ιδέα!!! Τα δείγματα ήρθαν σε 10 μέρες περίπου με ένα εσώκλειστο κείμενο για το πως χρησιμοποιείται το καθένα! Επειδή ότι είχα ξεκινήσει να δοκιμάζω κάποια άλλη εταιρία τα άφησα στην άκρη & τα έπιασα 2 εβδομάδες μετά!!! Την πάτησα όμως όσο δεν πάει!!! Λέω 3 & 5ml είναι σε 2-4 μέρες θα τα είχα τελειώσει, νόμιζα. . . Νομίσματα μου απάντησε η κρέμα με το βραβείο ανοιχτής παλάμης!!! Έχω μεικτή επιδερμίδα & η κρέμες είναι οπωσδήποτε για αφυδατωμένες επιδερμίδες!!! Αρχικά παίρνω το 1/3 της κρέμας Bonofit & ξεκινάω να την εφαρμόζω στο πρόσωπο! Μου φαινόταν βαριά αλλά λέω μπα η ιδέα μου είναι!!! Δεν είχα καταλάβει ακόμα το λάθος μου!!! Μετά δεύτερο & ποιο τραγικό λάθος παίρνω την ίδια ποσότητα & απο την άλλη!!! Φυσικά δεν υπήρχε απολύτως καμία περίπτωση να απορροφηθεί απο το δέρμα μου οπότε έπρεπε να την αφαιρέσω άμεσα γιατί ένιωθα στο πρόσωπο μου να μην αναπνέει!!! Πρέπει να ξέπλυνα το πρόσωπο μου για 30 λεπτά περίπου & απλά συνέχιζε να βγάζει αφρό! Ναι αφρό!!! Ένιωθα σαν πλυντήριο. . . Σταμάτησα να πλένω τα άφησα στην άκρη & πήγα απογοητευμένη για ύπνο!!! Την επόμενη μέρα έπρεπε να τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία!!! Δεν μπορείτε καν να φανταστείτε πόση ποσότητα πήρα!!! Σε ποσότητα ήταν όσο η κρέμα ματιών για το ένα μάτι & αυτό αρκούσε για όλο το πρόσωπο μου!!! Όπως ήταν φυσικό απορροφήθηκε μετά απο λίγο, ούτε καν αμέσως, 1 φορά την μέρα λοιπόν μου ήταν αρκετή & με το παραπάνω & τα πρώτα 2 δείγματα μου κράτησαν πάνω απο 15 μέρες!!! Τα άλλα 2 τα έδωσα στη φίλη μου αλλά φυσικά την προειδοποίησα πρώτα να βάζει τόσο, όσο η  μύτη του στυλό!!! Οι τελικές μου εντυπώσεις λοιπόν είναι οι εξής:

  • Bonofit cream: παρόλο που με ταλαιπώρησε την πρώτη μέρα & ένιωθα περίεργα, έχει πολύ ωραία μυρουδιά & αν χρησιμοποιείται σωστά κάνει πραγματικά δουλειά! Αφήνει το δέρμα βελούδινο!!! Μπορεί & να την αγόραζα γιατί σίγουρα θα μου κράταγε αιώνες! 
  • Essensial cream: νομίζω πως δεν ταιριάξαμε καθόλου με αυτή τη κρέμα. . . Είναι ακόμα πιο λιπαρή & πολύ πιο βαριά απο την άλλη, απο μυρουδιά ήταν & εκείνη πολύ όμορφη αλλά δεν νομίζω πως θα ήθελα να την αγοράσω!!!

Αν παρ' όλα αυτά έχετε ξερή επιδερμίδα θα τις χαρείτε στο έπακρο!!! Κάνουν & οι 2 πολύ καλή δουλειά!!! Σε εμένα το πρόβλημα ήταν ξεκάθαρα ο τύπος δέρματος μου & κανένα άλλο!!!
Ευχαριστώ την Joanna & την Kleraderm για την ευκαιρία της δοκιμής!!!
Θα βρείτε το επίσημο sait τους εδώ!
Κ το Facebook επίσης εδώ!

Έχετε ακούσει ποτέ για αυτήν την εταιρία? Την έχετε δοκιμάσει? Αν όχι θα την δοκιμάζατε?
Ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! Ρένα!!! 
Εδώ η γλυκιά Χιονάτη!!! 

4 σχόλια:

  1. δεν την εχω δοκιμασει αλλα θα της εδινα μια ευκαιρια γιατι οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να την δοκιμάσει σε ξηρό max κανονικό δέρμα & πάλι με επιφύλαξη!!! Δεν θα την πρότεινα σε καμία περίπτωση σε λιπαρή επιδερμίδα!!!

      Διαγραφή
  2. δεν έχω ακούσει ξανά για αυτήν την εταιρία!θέλει προσοχή η ποσότητα και εγώ την έχω πα΄τησει ετσι!καλά η Χιονάτη είναι θεά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...