Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Shea d' Afrique!!!


Πριν απο 1 μήνα περίπου κέρδισα ένα διαγωνισμό απο την όμορφη Άννα & το http://passionglitter.blogspot.gr ! Χάρηκα πάρα πολύ γιατί ήθελα να τα δοκιμάσω να έχω επιτέλους μια άποψη για το τι είναι επιτέλους τα Shea d' Afrique & γιατί γίνεται τόσος ντόρος( όσες με παρακολουθείται  έχετε καταλάβει νομίζω ότι είμαι 24 ώρες online στο fb & λατρεύω να παίρνω μέρος σε διαγωνισμούς!!! ;-D)??? Είχα λοιπόν αυτή την ευκαιρία & πάμε να δούμε την άποψη μου!!!



Shea d'afrique κλασικό: Έχει ουδέτερο άρωμα που φέρνει σε βούτυρο, είναι λίγο πιο σκληρό απο τα άλλα 2 με αποτέλεσμα να λιώνει πιο αργά, είναι αρκετά ενυδατικό ακόμα & μετά απο ξύρισμα όπως λέει, δεν ερέθισε την ευαίσθητη επιδερμίδα μου & όντως έτυχε να έχω ένα σημάδι από πρόσφατο πέσιμο το οποίο σχεδόν εξαφανίστηκε!!! Άρα ναι είμαι ευχαριστημένη αλλά δεν θα το αγόραζα γιατί με άφησε αδιάφορη η μυρουδιά του!!!


Shea d'afrique με βιολεμόνι: Αυτό μου το έστειλαν σε δείγμα απο την εταιρία! Έχει ευχάριστο άρωμα βουτύρου & λεμονιού, λόγο μεγέθους το χρησιμοποίησα σε σκασμένα χείλη & χέρια τα οποία έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Ίσως & να την αγόραζα!


Shea d'afrique με αλόη βέρα: Εδώ θα μπορούσα να γράφω για μέρες. . . Από που να πρωτοξεκινήσω??? Από το άρωμα??? Α Ψ Ο Γ Ο!!! Έρωτας με την μια!!! Μου άφησε την αίσθηση ότι είναι πιο μαλακό στο λιώσιμο γιατί μπορούσα να το πιάσω πιο εύκολα!!! Έχει όλα τα θετικά του κλασικού & ναι κάνει ότι λέει!!! Θα το αγόραζα ξανά & ξανά & ξανά. . .

Ευχαριστώ πάρα πολύ την Άννα & την Shea d'afrique για την ευκαιρία της δοκιμής!!! Ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον προϊόν!!!

Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει??? 

Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!


14 σχόλια:

  1. Ωραίο post!
    Θέλω και εγώ να τα δοκιμάσω!!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο εύχομαι! Κάνουν πολύ καλή δουλειά!!! Ευχαριστώ πολύ!!! ;-)))

      Διαγραφή
  2. μμμμ!!!μου κίνησες αρκετά το ενδιαφέρον!!!πιστεύω πως θα δοκιμαζα κάποιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι & τα 3 πολύ καλά!!! Η βασική διαφορά τους είναι στο άρωμα όπου εκεί είναι καθαρά θέμα επιλογής!!! Εύχομαι να σου δοθεί η ευκαιρία!!! <3

      Διαγραφή
  3. Polu wraio post....k egw t etoimazw twra me tis gnwmes sas. Perimenw tin triti kopela...panta tuxeri :) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου για την ευκαιρία της δοκιμής!!! Θα περιμένω να το δω έτοιμο!!! Φιλιά!!! <3

      Διαγραφή
  4. Εμείς στην οικογένεια χρησιμοποιούμε και τα 3 αρώματα ο καθένας για το δικό του λόγο...είναι σούπερ...έχω κάνει σχετικό review...τρέχει και διαγωνισμός με τις σούπερ κρέμες...!!!Αν θες πέρνα μια βόλτα...!!!
    ~Beauty My life~
    http://beautymylife2.blogspot.gr/2013/01/review-shea-d-afrique.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω ακριβώς την ίδια γνώμη! :) εμένα δυστυχώς μου έστειλαν σε δειγματάκια το ροζ που μυρίζει τέλεια.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω μόλις κατάλαβα τι ήτα άφαγες που το πήρες μόνο σε δείγμα ε??? Εγώ το έχω λατρέψει & μου το στείλανε & σε δείγμα!!! Αλλά σε γενικές γραμμές δουλειά κάνουν & οι 3!!! Να είσαι καλά!!! <3

      Διαγραφή
  6. Τα συγκεκριμένα προιόντα τα έχω δοκιμάσει και είναι πραγματικά καταπληκτικά! Επειδή η επιδερμίδα μου είναι πιο ξηρή και ευαίσθητη τώρα τον χειμώνα, με βοήθησαν πάρα πολύ στην ενυδάτωση.
    Kaitlyn.dulcet@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...